4

اجرای ۷۰ میلیارد پروژه در حوزه امور برق باغمیشه تبریز

  • کد خبر : 113503
  • 13 مهر 1402 - 21:23
اجرای ۷۰ میلیارد پروژه در حوزه امور برق باغمیشه تبریز
عباس حسامی با بیان اینکه تبریز دارای یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های برق کشور است، اظهار کرد: بیش از یک میلیون و 92 هزار مشترک تحت پوشش این شرکت بوده و به‌منظور ارائه خدمات برق‌رسانی به این مشترکان در کنار دیگر تجهیزات بیش از 10 هزار کیلومتر شبکه فشارضعیف در مناطق تحت پوشش وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در راستای خدمات رسانی به مشترکان و تلاش همکاران شرکت در امور برق باغمیشه بیش از ۷۰ میلیارد پروژه اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، عباس حسامی با بیان اینکه تبریز دارای یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های برق کشور است، اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۹۲ هزار مشترک تحت پوشش این شرکت بوده و به‌منظور ارائه خدمات برق‌رسانی به این مشترکان در کنار دیگر تجهیزات بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه فشارضعیف در مناطق تحت پوشش وجود دارد.

وی افزود: طی سال‌های اخیر در راستای توسعه خدمات رسانی به مشترکان شرکت، اقدامات مناسبی انجام شده به طوری که تنها در محدوده امور برق باغمیشه با تلاش همکاران شرکت بیش از ۷۰ میلیارد پروژه به بهره برداری رسیده است.

غلامرضا محمد پور شیراز  مدیر امور برق باغمیشه نیز در تشریح اقدامات انجام شده گفت: از جمله پروژه‌های اجرا شده در محدوده امور برق باغمیشه احداث پست زمینی یادمان مرزداران جهت تامین برق با اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد ریال و احداث پست کمپکت در محدوده ولیعصر خیابان سعدی جنوبی جهت کاهش بار پست های همجوار با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال است.

وی افزود: از دیگر طرح های اجرا شده احداث پست هوایی در محدوده منطقه عباسی کوی بهشتی جهت رفع افت ولتاژ با اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال  و احداث پست هوایی بازارچه مرزداران جهت تامین برق و کاهش بار پست همجوار با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال، تبدیل و تعویض چراغ های LED  در روستاهای ملکیان و سعیدآباد و اسکندر و طویقون به تعداد ۲۰۰ چراغ  با اعتباری بیش ۳/۵ میلیارد ریال است.

 

 

نیروگاهیان

مدیر امور برق باغمیشه اضافه کرد: اصلاح شبکه و ایجاد نقطه مانور جدید و روکشدار شدن کوی صنعتی اول و برکناری تیرها از وسط کوچه با اعتباری بیش از ۷ میلیارد ریال و تبدیل کله چراغ‌های سدیمی به LED در جاده تهران و هتل مرمر با اعتباری بیش از ۳ میلیارد ریال و رینگ دو فیدر و کابل کشی ۲۰کیلوولت در کوی سپهر صادرات و همچنین جابجایی پست هوایی از وسط خیابان با اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در امور برق باغمیشه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=113503
  • نویسنده : مهدی زنده‌رزم
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.