6

اجرای ۸ پروژه برق‌رسانی در چُرام استان کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 29777
  • 07 مرداد 1399 - 19:03
اجرای ۸ پروژه برق‌رسانی در چُرام استان کهگیلویه و بویراحمد
مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را 85 درصد ذکر و یادآور شد: طول شبکه‌های برق‌رسانی نیز در این ارتباط هشت کیلومتر و 500 متر است.

مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، از اجرای هشت پروژه برق‌رسانی با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال تا پایان مهر سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سیدمحمد برزین زاده” با بیان این مطلب گفت: پروژه تقویت ولتاژ شهری چرام با اعتباری معادل ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، برق‌رسانی به روستاهای آب کنارو و سیمکی با اعتباری بیش از هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و روشنایی معابر محور ارتباطی روستاهای تمبی – کلایه سفلی با اعتباری معادل چهار میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از مهم‌ترین این پروژه‌هاست.

نیروگاهیان

وی، اصلاح و توسعه شبکه برق روستای جهان آباد تنگ پیرزال، اصلاح شبکه برق خیابان امامزاده امیرولی(ع)، ایجاد روشنایی معابر بلوارهای جاده آرند و شهیدان سروش نژاد به‌همراه توسعه و احداث شبکه‌های برق روستایی شهرستان چرام را از دیگر پروژه‌های مهم در دست اجرا عنوان کرد.

مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را ۸۵ درصد ذکر و یادآور شد: طول شبکه‌های برق‌رسانی نیز در این ارتباط هشت کیلومتر و ۵۰۰ متر است.

احداث ۱۱ ترانسفورماتور و ۳۱۳ چراغ روشنایی معابر

برزین زاده گفت: ۱۱ ترانسفورماتور به همراه ۳۱۳ چراغ روشنایی در هشت پروژه عنوان شده احداث و نصب خواهد شد.

وی، زمان بهره برداری از این پروژه‌ها را پایان مهرماه جاری عنوان کرد و افزود: رفع نوسانات و اُفت ولتاژ شبکه‌های برق، مهم‌ترین مزایای اجرای این پروژه‌هاست.

مُدیر برق چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکان برق در این شهرستان را ۱۱ هزار و ۳۷۷ اشتراک برشمرد و ادامه داد:‌ از این تعداد ۹ هزار و ۶۰۰ مشترک خانگی، ۶۹۷ مشترک عمومی، ۱۶۸ مشترک کشاورزی و ۹۴ مورد هم صنعتی است.

شهرستان چرام از شهرستان‌های ششگانه گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود که با یاسوج مرکز این استان حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29777

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.