6
از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛

اجرا و بهره برداری ۸۶ پروژه برق‌رسانی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجن

  • کد خبر : 38520
  • 27 آذر 1399 - 13:18
اجرا و بهره برداری ۸۶ پروژه برق‌رسانی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجن
مجید فرهزاد: با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در سطح استان از ابتدای سال 99 تا کنون، 67 پروژه در سطح شهرستان بروجن مورد بهره برداری قرار گرفته و 19 پروژه دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در حال اجراست.

با هدف توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در شهرستان بروجن ۸۶ پروژه با اعتباری در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تاکنون در حال اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجید فرهزاد” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در سطح استان از ابتدای سال ۹۹ تا کنون، ۶۷ پروژه در سطح شهرستان بروجن مورد بهره برداری قرار گرفته و ۱۹ پروژه دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه برای اجرا و بهره برداری از این پروژه‌ها ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: بهره برداری از پروژه‌های برق‌رسانی در سطح استان، زمینه ساز سرمایه گذاری صنایع بزرگ خواهد بود و از جهتی تامین برق مورد نیاز مشترکان را در پی خواهد داشت.

فرهزاد، از مهمترین این پروژه‌ها به تعمیرات فیدرهای برق‌رسانی، جابجایی و اصلاح شبکه‌های توزیع برق، احداث پست‌های هوایی توزیع و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، احداث روشنایی تلسکوپی و اصلاح و تعویض روشنایی معابر، برق‌رسانی به مشترکان جدید، تعویض لوازم اندازه گیری، رفع نقاط حادثه خیز و… اشاره کرد.

گفتنی است، شهرستان بروجن از مناطق مناسب برای سرمایه گذاری‌های صنعتی این استان است که دارای ۵۵ هزار مشترک برق در بخش‌های مختلف بوده که از این تعداد ۶۰۷ مشترک در حوزه صنعتی و ۱۵۶۷ مشترک در حوزه کشاورزی است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38520
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.