5

احتمال خاموشی برق در ایلام

  • کد خبر : 26046
  • 10 خرداد 1399 - 11:22
احتمال خاموشی برق در ایلام
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام اظهار داشت: متاسفانه مصرف برق، رشد غیر منطقی دارد و اگر با مدیریت مصرف بهینه و هوشمندانه مردم و همراهی آنها مواجه نشویم در روزهای آتی که فصل گرما شروع می‌شود به ناچار مجبور به اعمال مدیریت بار اضطراری خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام، گفت: در صورت عدم مدیریت مصرف صحیح برق استان ایلام احتمالا در تابستان شاهد قطعی و خاموشی برق باشیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازبازتاب ایلام،”هادی شیرخانی” مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام اظهار داشت: متاسفانه مصرف برق، رشد غیر منطقی دارد و اگر با مدیریت مصرف بهینه و هوشمندانه مردم و همراهی آنها مواجه نشویم در روزهای آتی که فصل گرما شروع می‌شود به ناچار مجبور به اعمال مدیریت بار اضطراری خواهیم بود.

نیروگاهیان

وی افزود: در سطح استان مشاهده شده که در بعضی روزها تا ۱۶ درصد رشد مصرف داشته‌ایم و اگر از این رده عبور کنیم در بحث تامین برق با مشکل جدی روبرو خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام، تصریح کرد: هوشمندانه مصرف کردن توسط مردم باید در اولویت قرار بگیرد بنابراین رعایت صرفه جویی و مدیریت در مصرف برق برای مشترکان امری ضروری است.

“هادی شیرخانی” ادامه داد: از مردم و هم‌ استانی‌های عزیز خصوصا مناطق جنوب می‌خواهیم بهینه مصرف کنند و دمای کولر خود را بر روی عدد ۲۴ و کولر‌های آبی را بر روی دور کند تنظیم کنند تا رفاه مردم و به خصوص سلامت بیماران کرونایی دچار خدشه نشود و با چالش برق در سطح استان روبرو نشویم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: ساعات اوج مصرف در دو بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۳ است لذا خواستار عدم استفاده از وسایل پرمصرف( لباسشویی، جاروبرقی، اتو، ماشین ظرفشویی و وسایل مشابه) در بازه‌های زمانی فوق را شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26046

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.