4

احتمال قطع برق و گاز در روزهای آتی وجود دارد/ سرمای شدیدی در راه است

  • کد خبر : 15681
  • 04 بهمن 1398 - 14:01
احتمال قطع برق و گاز در روزهای آتی وجود دارد/ سرمای شدیدی در راه است

رئیس منطقه برق بخش گلستان گفت: باتوجه به اینکه سرمای شدیدی در راه می باشد شهروندان می بایست در جهت جلوگیری از قطع برق و گاز در مصرف خود صرفه جویی کنند.   بیشتر بخوانید ضرورت بر صرفه جویی در مصرف برق و گاز احتمال قطعی گاز و برق در قزوین؛ مردم صرفه جویی کنند […]

رئیس منطقه برق بخش گلستان گفت: باتوجه به اینکه سرمای شدیدی در راه می باشد شهروندان می بایست در جهت جلوگیری از قطع برق و گاز در مصرف خود صرفه جویی کنند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، علی صادقی رئیس منطقه برق بخش گلستان باتاکید بر پیش‌بینی‌های هواشناسی در رابطه با شهرستان بهارستان، عنوان داشت: پیش‌بینی‌ها نشان می دهد که کاهش جدی هوا از امشب در این منطقه حاکم می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه احتمال بروز برخی مشکلات در این شرایط وجود دارد، تصریح کرد: بدون تردید در این شرایط نیاز می باشد تا شهروندان گلستانی به توصیه‌ها بیشتر توجه کنند و آن‌ها را نادیره نگیرند چراکه این امر تنها باعث ایجاد مشکلات خواهد شد.

صادقی با اشاره به اینکه به دلیل افزایش استفاده از لوازم گرمایشی احتمال قطع گاز و برق در شهرهای گلستان و صالحیه وجود دارد، اظهار داشت: به همین دلیل شهروندان می بایست از هم‌اکنون با رعایت الگوی مصرف به فکر سایرین باشند.

وی همچنین به برخی از نکات مهم در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: پوشیدن لباس گرم در منزل، خاموش کردن وسایل برقی غیرضروری، کاهش درجه شوفاژ و کم کردن بخاری‌ها از جمله نکات مهمی است که باید در این روزها به آن توجه شود.

رئیس منطقه برق بخش گلستان درپایان باتوجه به اینکه بخشی از نیروگاه‌های برق با سوخت گاز فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: بنابر همین دلیل کاهش در مصرف برق در واقع کمک به مصرف گاز نیز می باشد و شهروندان می بایست نسبت به صرفه جویی در مصرف برق و گاز توجه ویژه‌ای نمایند.

درپایان لازم به ذکر است که روز گذشته پیامک‌هایی با متن توصیه به صرفه جویی در مصرف برق به سرپرستان خانوار در شهرستان بهارستان ارسال شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15681

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.