4

احداث نیروگاه برقی در بستان آباد

  • کد خبر : 11097
  • 26 آذر 1398 - 18:08
احداث نیروگاه برقی در بستان آباد

طرح احداث نیروگاههای برقی خورشیدی کوچک در شهرستان بستان آباد آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان بستان آباد در مراسم راه اندازی و افتتاح اولین نیروگاه احداث نیروگاه برقی در بستان آبادخورشیدی کوچک در روستای قره بابا گفت: در ۲۵ روستای این شهرستان […]

طرح احداث نیروگاههای برقی خورشیدی کوچک در شهرستان بستان آباد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان بستان آباد در مراسم راه اندازی و افتتاح اولین نیروگاه احداث نیروگاه برقی در بستان آبادخورشیدی کوچک در روستای قره بابا گفت: در ۲۵ روستای این شهرستان نیروگاه های مقیاس کوچک با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال راه اندازی می شود.

موسوی حسینی ادامه داد: در این طرح ۲۵ نیروگاه خورشیدی در ساختمان دهیاری های شهرستان نصب می شوند و در کل ۵۰۰ کیلووات برق تولیدی با قرار داد ۲۰ ساله به اداره برق فروخته می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری نیز در این مراسم با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای دهیاری های استان از اولویت برنامه های دولت است افزود:امسال برای ۹۱ طرح مصوب دهیاری های استان ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه ۳۵ نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک در ۳۵ دهیاری در ۱۰ روز آینده در استان راه اندازی می شود افزود:برای اجرای هر یک از این طرح ها یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11097

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.