5

احداث ۱۵ روزه پست ۱۰۰۰ کیلوولت‌آمپری زنجان

  • کد خبر : 96464
  • 19 بهمن 1401 - 16:45
احداث ۱۵ روزه پست ۱۰۰۰ کیلوولت‌آمپری زنجان
"پیام جوادی" با بیان اینکه پروژه احداث پست 1000 کیلوولت‌آمپر سبزه میدان با اعتبار 38 میلیارد ریال طراحی و اجرا شده است، گفت: این پروژه یکی از طرح‌های عمرانی بزرگ شهری زنجان است و پروژه احداث پست این طرح از 27 دی‌ماه آغاز و با تلاش شبانه‌روزی 20 نفر از پرسنل اجرایی و نظارت توزیع برق این استان، طی 15 روز به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از اتمام پروژه احداث پست ۱۰۰۰ کیلوولت‌آمپری طرح بزرگ سبزه‌میدان در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “پیام جوادی” با بیان اینکه پروژه احداث پست ۱۰۰۰ کیلوولت‌آمپر سبزه میدان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال طراحی و اجرا شده است، گفت: این پروژه یکی از طرح‌های عمرانی بزرگ شهری زنجان است و پروژه احداث پست این طرح از ۲۷ دی‌ماه آغاز و با تلاش شبانه‌روزی ۲۰ نفر از پرسنل اجرایی و نظارت توزیع برق این استان، طی ۱۵ روز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در قالب این پروژه پست کمپکت هزار کاوا و کلیدخانه ۲۰ کیلوولت موجود در محوطه این طرح جمع‌آوری و به محل پست زمینی جدید در ابتدای خیابان انصاری انتقال یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اجرای این پروژه در سردترین روزهای سال بیان کرد: با توجه به‌این‌که پروژه سبزه‌میدان در مرکز شهر با بیشترین تردد پیاده و خودرو اجرا شده است، اجرای این طرح با سختی‌های فراوانی همراه بود.

 

 

نیروگاهیان

جوادی تصریح کرد: برای جابه‌جایی پست از محل سابق به پست زمینی جدید بیش از ۲ و نیم کیلومتر کابل‌کشی انجام و بیش از یک‌ و نیم کیلومتر از این کابل‌کشی به صورت زیرزمینی و در تونل‌های ویژه انجام شد.

وی افزود: اجرای این طرح علاوه بر زیباسازی پروژه سبزه‌میدان، شبکه برق مناطق مرکزی شهر به خصوص بازار بزرگ زنجان، خیابان فردوسی و محلات پیرامون این منطقه را نیز پایدارتر خواهد کرد.

انتهایث پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=96464
  • نویسنده : علی زرگری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.