3
در جریان سفر رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو عنوان شد؛

احداث ۷ مجتمع آبرسانی روستایی استان گیلان در قالب طرح جهاد آبرسانی

  • کد خبر : 79290
  • 24 خرداد 1401 - 18:42
احداث ۷ مجتمع آبرسانی روستایی استان گیلان در قالب طرح جهاد آبرسانی
بعد از استان سیستان و بلوچستان، بیشترین حجم پروژه و اعتبارات محرومیت زدایی به استان گیلان اختصاص یافته که به زودی شاهد جهش خوبی در حوزه آب شرب روستایی این استان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب بالغ بر ۳۸۲ هزار نفر از جمعیت روستایی گیلان، ۷ مجتمع آبرسانی در ۱۱ شهرستان این استان در قالب طرح جهاد آبرسانی، احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مازیار علی‌پور” در جریان سفر رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو به استان گیلان و بازدید از پروژه‌های در دست اجرا گفت: از تعداد ۷۱۱ روستای طرح جهاد آبرسانی، ۸۵ روستای فاقد شبکه آب با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر آبرسانی می‌شود و کمیّت و کیفیت آب شرب جمعیتی بیش از ۳۴۲ هزار نفر در ۶۲۶ روستای گیلان نیز در این پروژه ارتقا می‌یابد.

علی‌پور در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح قرارداد همکاری به مبلغ ۱۸ هزار میلیارد ریال منعقد شده است، افزود: این قرارداد شامل ساخت و راه اندازی ۷ مجتمع آبرسانی در شهرستان‌های رشت، رودسر، املش، لنگرود، لاهیجان، آستانه، سیاهکل، رودبار، انزلی، تالش و آستارا است.

 

نیروگاهیان

بر اساس این گزارش، “میثم جعفرزاده” رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو، در سفر خود به استان گیلان، با هدف اطلاع از روند اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، از عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای خرشتم املش و خط انتقال مجتمع آبرسانی شهید خوش‌سیرت آستانه اشرفیه بازدید کرد.

این گزارش می‌افزاید، بعد از استان سیستان و بلوچستان، بیشترین حجم پروژه و اعتبارات محرومیت زدایی به استان گیلان اختصاص یافته که به زودی شاهد جهش خوبی در حوزه آب شرب روستایی این استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=79290
  • نویسنده : امیررضا آزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.