3

اختصاص برق رایگان به کشاورزان کم مصرف جوینی

  • کد خبر : 15092
  • 29 دی 1398 - 17:47
اختصاص برق رایگان به کشاورزان کم مصرف جوینی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین: کشاورزان کم مصرف، برق رایگان دریافت می‌کنند.   بیشتر بخوانید ۳۲۰۰ حلقه چاه کشاورزی در استان گلستان برق‌دار می‌شود مشارکت ۶۷ درصدی کشاورزان همدانی در طرح‌های تشویقی مدیریت مصرف برق آینده‌ای روشن درانتظار کشاورزی بدره   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین: کشاورزان کم مصرف، برق رایگان دریافت می‌کنند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی جهاد کشاورزی و اداره برق شهرستان جوین در خصوص اصلاح الگوی کشت با حضور کارشناسان جهادکشاورزی و رئیس و کارشناسان اداره برق و ۵۶نفر از نمایندگان چاههای کشاورزی با هدف آشنایی با طرحهای تشویقی اداره برق و انعقاد تفاهم نامه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین برگزار شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: در تفاهم نامه ای که در این جلسه با اداره برق شهرستان امضا شد طرحهای خوبی به تصویب رسید که کشاورزان می توانند در صورت رعایت آن از برق رایگان در کشاورزی خود بهره مند شوند.
علیرضا هاشم آبادی افزود: کشاورزانی که در مصرف برق چاههای آب طی ایام گرم سال (در زمان اوج مصرف برق) صرفه جویی کنند، مشمول بخشودگی کامل از پرداخت بهای برق صورت حساب مصرفی می شوند.
هاشم آبادی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و به تبع آن افزایش مصرف برق، کشاورزان می توانند برق چاههای خود را در بازه زمانی ۱۵خرداد تا ۱۵شهریور از ساعت ۱۲تا۱۶ قطع کنند و حداکثر همکاری را با شرکت توزیع برق داشته باشند.
وی ادامه داد:مشترکان به ازای ۳۱روز همکاری در کاهش مصرف برق در چهار ساعت اوج بار از بخشودگی کامل بهای برق صورت حساب مصرفی بهره مند می شوند.
مدیر جهاد کشاورزی بیان کرد: مشترکانی که کمتر از ۳۱روز در کاهش مصرف برق همکاری داشته باشند، به ازای تعداد روزهای همکاری از بخشودگی بهای برق صورت حساب مصرفی بهره مند می شوند.
هاشم آبادی افزود: استفاده از لامپهای ال ای دی و کم مصرف به جای لامپهای رشته ای در تامین روشنایی، استفاده از سیستم آبیاری جدید، استفاده از الکتروپمپهای شناور و پربازده به جای الکتروپمپهای شف و غلاف و سرویس و بازدید دوره ای از تجهیزات الکتریکی راه کارهای مناسب برای کاهش مصرف آب و برق در بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15092

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.