3

اختصاص سهمیه پیک مصرفی برق برای ایلام/ مدیریت مصرف بهینه برق ضروری است

  • کد خبر : 25139
  • 28 اردیبهشت 1399 - 18:41
اختصاص سهمیه پیک مصرفی برق برای ایلام/ مدیریت مصرف بهینه برق ضروری است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام ادامه داد: پیک مصرف از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۴ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت صنعت برق کشور با دشواری‌های زیادی روبرو است و اگر برق را درست مصرف نکنیم، خاموشی‌ها اعمال خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام، گفت: هر شهرستان و منطقه در استان سهمیه خاص خود را دارد و اگر جایی مصرف را رعایت نکنند خاموشی را در آن مکان‌ها اعمال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ظهر امروز گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز هوای گرم از روزهای آینده در کشور و استان از سویی نظر به اختصاص سهمیه پیک برای هر استان و در اولویت قرار دادن استان‌های بد مصرف برای قطع برق، بار دیگر صنعت برق کشور نیازمند یاری و همراهی مردم است.

نیروگاهیان

وی افزود: اگر برق نباشد با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهیم شد؛ تولید، اشتغال و… با چالش جدی مواجه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: پیک مصرف از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۴ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت صنعت برق کشور با دشواری‌های زیادی روبرو است و اگر برق را درست مصرف نکنیم، خاموشی‌ها اعمال خواهند شد.

این مسوول اضافه کرد: هر شهرستان و منطقه در استان سهمیه خاص خود را دارد و اگر جایی مصرف را رعایت نکنند خاموشی را در آن مکان‌ها اعمال خواهیم کرد.

شیرخانی تصریح کرد: با صدور دستورات مقتضی و تبیین وضعیت مشروح برای مدیران، همکاران، عموم مردم، اصناف و… برای مدیریت مصرف بهینه برق و همچنین الزام زیر مجموعه‌های اداری، خدماتی و اصناف دارای اهمیت به تهیه مولدهای اضطراری، موجبات خلق همدلی و همکاری دیگری در راستای خدمت به مردم فراهم شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25139

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.