2

اختصاص وام ۳۱ میلیون دلاری بانک جهانی در صنعت برق تاجیکستان

  • کد خبر : 21328
  • 22 فروردین 1399 - 14:48
اختصاص وام ۳۱ میلیون دلاری بانک جهانی در صنعت برق تاجیکستان

انجمن توسعه بین‌الملل بانک جهانی به تاجیکستان برای اجرای یک پروژه برق رسانی در مناطق روستایی بیش از ۳۱ میلیون دلار اختصاص می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، انجمن توسعه بین‌الملل بانک جهانی به تاجیکستان برای اجرای یک پروژه برق رسانی در مناطق روستایی بیش از ۳۱ میلیون […]

انجمن توسعه بین‌الملل بانک جهانی به تاجیکستان برای اجرای یک پروژه برق رسانی در مناطق روستایی بیش از ۳۱ میلیون دلار اختصاص می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، انجمن توسعه بین‌الملل بانک جهانی به تاجیکستان برای اجرای یک پروژه برق رسانی در مناطق روستایی بیش از ۳۱ میلیون دلار اختصاص می‌دهد.

بنابر گزارش وزارت دارایی تاجیکستان، این مبلغ برای تامین دسترسی ساکنان ۶۱ روستای استان بدخشان و ۷۴ روستای استان ختلان این کشور هزینه می‌شود.

در پی اجرای کامل این پروژه بیش از ۳۱٫۴ هزار ساکن استان ختلان و بیش از ۱۱٫۶ هزار ساکن استان بدخشان تاجیکستان از مزایای برق بهره مند می شوند.

در چارچوب این پروژه ساخت زیرساخت ها برای تولید برق از جمله نیروگاه های کوچک برق آبی، نصب ژنراتورهای بادی و پنل های خورشیدی، احداث زیرساخت های توزیع برق از جمله خطوط برق، ترانسفورماتورها، کنتور برق و غیره پیش بینی شده است.

نیروگاهیان

این پروژه همچنین شامل کمک های فنی به شرکت «پامیر انرژی» برای احداث نیروگاه برق آبی «سیبزار» در استان بدخشان تاجیکستان می‌باشد.

دوره اجرای پروژه مذکور ۵ سال بوده و قرار است تا سال ۲۰۲۵ میلادی به طور کامل عملی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21328

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.