2

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای شروع به‌کار پست ۱۳۲ معادن بردسکن

  • کد خبر : 12158
  • 05 دی 1398 - 9:24
اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای شروع به‌کار پست ۱۳۲ معادن بردسکن

فرماندار بردسکن گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای شروع به‌کار پست ۱۳۲ ولت برق معادن این شهرستان اختصاص یافت. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از بردسکن، در حالی مخاطبان با ثبت سوژه «اجرای پست برق در معادن بردسکن» در «فارس من» درخواست پیگیری داشتند که با پیگیری‌های انجام شده مسؤولان […]

فرماندار بردسکن گفت: مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای شروع به‌کار پست ۱۳۲ ولت برق معادن این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از بردسکن، در حالی مخاطبان با ثبت سوژه «اجرای پست برق در معادن بردسکن» در «فارس من» درخواست پیگیری داشتند که با پیگیری‌های انجام شده مسؤولان این شهرستان علت عدم اجرای این طرح را نبود اعتبارات لازم عنوان کردند.

این موضوع در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار فارس در بردسکن نتیجه داد و به گفته فرماندار این شهرستان مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای شروع به‌کار پست ۱۳۲ ولت برق معادن این شهرستان اختصاص یافت.

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ایجاد پست برق در انابد مشکلات عمده معدن‌کاران را حل می‌کند.

وی ادامه داد: تأخیر در اجرای این مصوبه اخیرا به استاندار خراسان رضوی ارائه شده بود.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه در بردسکن ذخیره ماده معدنی براساس پروانه‌های دریافتی حدود ۱۸ میلیون تن است، افزود: بزرگ‌ترین معادن این شهرستان مس و طلا است که به طور مجزا ۶ واحد معدنی مس و دو معدن طلا پروانه بهره‌برداری اخذ کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12158

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.