3
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد:

اختصاص ۴۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‎های آبرسانی شهرستان سیاهکل

  • کد خبر : 38237
  • 23 آذر 1399 - 21:48
اختصاص ۴۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‎های آبرسانی شهرستان سیاهکل
"سید محسن حسینی" با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای احداث مجتمع آبرسانی 17 روستایی شهرستان سیاهکل اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، از اختصاص ۴۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های آبرسانی شهرستان سیاهکل در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سید محسن حسینی” با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای احداث مجتمع آبرسانی ۱۷ روستایی شهرستان سیاهکل اختصاص یافته است، افزود: ۱۴ میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح آبرسانی به ۷ روستای این شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: آب آشامیدنی بخشی از شهر سیاهکل و تعدادی از روستاهای اطراف آن از تصفیه خانه بزرگ آب سنگر در حال تامین است که در برخی از ایام سال با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته و حضور گردشگران، شاهد افزایش مصرف و کمبود آب شرب هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان افزود: به منظور جبران کم آبی این مناطق ۲ باب مخزن ذخیره در مجموع به حجم ۵ هزار مترمکعب در دست ساخت است که با بهره‎برداری از آن مشکل افت فشار آب شرب مشترکان تحت پوشش برطرف می‌شود.
حسینی یادآور شد: همچنین با بهره‌برداری از فاز دوم تصفیه‌خانه آب سنگر تا پایان امسال نیز فشار آب آشامیدنی شهر سیاهکل و تعداد زیادی از روستاها تقویت می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=38237
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.