3
مدیرعامل توزیع برق گیلان عنوان کرد:

اختصاص ۵ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان کم‌مصرف گیلانی

  • کد خبر : 50514
  • 03 خرداد 1400 - 15:50
اختصاص ۵ میلیارد تومان پاداش همکاری به مشترکان کم‌مصرف گیلانی
"محمد اسماعیل هنرمند" اظهار کرد: در آغاز فصل هرسال و به‌منظور پیشگیری از بروز مشکلات عدیده و خاموشی‌های گسترده در سطح استان، تفاهم‌نامه‌های همکاری با مشترکان در تعرفه‌های معین بویژه صنایع سنگین استان منعقد می‌شود تا در ساعات اوج مصرف و با همکاری مشترکان مذکور، پیک مصرف برق استان تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، از اختصاص بیش از ۵ میلیارد تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف برق به مشترکان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد اسماعیل هنرمند” اظهار کرد: در آغاز فصل هرسال و به‌منظور پیشگیری از بروز مشکلات عدیده و خاموشی‌های گسترده در سطح استان، تفاهم‌نامه‌های همکاری با مشترکان در تعرفه‌های معین بویژه صنایع سنگین استان منعقد می‌شود تا در ساعات اوج مصرف و با همکاری مشترکان مذکور، پیک مصرف برق استان تا حد زیادی کاهش می‌یابد.
وی افزود: طی تفاهم‌نامه‌های ذکر شده در سال ۹۹، ۵۶۲۴ تفاهم‌نامه با مشترکان منعقد شد که از این تعداد ۲۲۲۵ مشترک با توزیع برق گیلان همکاری کردند و بیش از ۵ میلیارد تومان پاداش همکاری مدیریت بار مصرف به این مشترکان در قالب تخفیف بهای برق مصرفی اختصاص یافت.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: در نتیجه عقد تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌های صورت پذیرفته در سال ۹۹ مجموعا ۱۰۵ مگاوات کاهش مصرف برق در استان به‌وقوع پیوست و در سال جاری نیز تا کنون ۹۳۸۲ تفاهم‌نامه با مشترکان در تعرفه‌های مختلف امضا شده است.وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های شدید تولید برق در نیروگاه‌های برق کشور و برخی مشکلات از جمله کاهش بارش‌ها و کاهش میزان تولید برق در نیروگاه‌های برق‌آبی به میزان ۴۰۰۰ مگاوات، افزایش زودرس دمای هوا و بالارفتن مصرف برق در کل کشور، در کنار افزایش ۱۱ درصدی مصرف در استان نسبت ماه مشابه در سال گذشته و همچنین تعیین میزان سقف مصرف برای هر استان ضرورت مدیریت مصرف در فصل گرم پیش رو، بیش از هر زمان دیگر حایز اهمیت است و بدیهی است بدون همراهی مشترکان گذر از پیک بار تابستان امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=50514
  • نویسنده : حامد رسولی نژاد
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.