3
دستاورد سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی؛

اختصاص ۸۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 78173
  • 09 خرداد 1401 - 23:33
اختصاص ۸۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب در آذربایجان غربی
"لطیف خوش‌سیرت" با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اتمام عملیات اجرایی سه طرح در ارومیه و اجرای طرح‌های تامین آب و سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای بوکان، پیرانشهرو قره ضیاءالدین اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به این استان، ۸۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرح‌های آب و فاضلاب در استان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “لطیف خوش‌سیرت” با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اتمام عملیات اجرایی سه طرح در ارومیه و اجرای طرح‌های تامین آب و سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای بوکان، پیرانشهرو قره ضیاءالدین اختصاص یافته است.
وی افزود: در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان، ۴۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب اضطراری، ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل و راه‌اندازی مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب و ۴۵ میلیارد تومان نیز برای اجرای مابقی خط انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب به دریاچه در شهرستان ارومیه اختصاص یافته است.
وی گفت: در بوکان نیز برای تامین آب شرب این شهر ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که با این اقدام آب شرب پایدار شهروندان بوکان تا چندین سال تامین خواهد شد.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی همچنین از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب اضطراری پیرانشهر خبر داد و اظهار کرد: این میزان اعتبار، برای تجهیز و وارد مدار کردن چاه‌های آب حفر شده و احداث مخزن ذخیره آب ۱۰هزار مترمکعبی برای رفع مشکل افت فشار آب هزینه خواهد شد.
خوش‌سیرت با اعلام اینکه در این سفر ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل سامانه فاضلاب قره‌ضیاءالدین اختصاص یافته است، افزود: با این میزان اعتبار و تکمیل سامانه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، صددرصد شهر و قسمت‌های باقیمانده به علاوه مساکن مهر منطقه بیگ زمان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=78173
  • نویسنده : توحید عباسپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.