3

اخذ دستور قضایی به منظور جلوگیری از حفاری چاه های غیر مجاز و ساخت و ساز در بستر مجاری آب های سطحی در ایام نوروز/ شناسایی ۵ حلقه چاه غیرمجاز

  • کد خبر : 20089
  • 06 فروردین 1399 - 11:46
اخذ دستور قضایی به منظور جلوگیری از حفاری چاه های غیر مجاز و ساخت و ساز در بستر مجاری آب های سطحی در ایام نوروز/ شناسایی ۵ حلقه چاه غیرمجاز

مدیر امور منابع آب دماوند از اخذ دستور قضایی به منظور جلوگیری از حفاری چاه های غیر مجاز و ساخت و ساز در بستر مجاری آب های سطحی در ایام نوروز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “مصطفی عباسی” با اعلام این مطلب اظهار […]

مدیر امور منابع آب دماوند از اخذ دستور قضایی به منظور جلوگیری از حفاری چاه های غیر مجاز و ساخت و ساز در بستر مجاری آب های سطحی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “مصطفی عباسی” با اعلام این مطلب اظهار کرد: با حضور واحدهای گشت و بازرسی این امور در ایام نوروز نسبت به رصد تخلفات و تصرفات بستر و حریم و حفاری چاه های غیر مجاز اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

 

نیروگاهیان

وی افزود: همچنین با هماهنگی های به عمل آمده با دادستان شهرستان های دماوند، رودهن و فرماندهی انتظامی شهرستان نسبت به توقف عملیات و طرح موضوع در مراجع قضایی و تحت پیگرد قرار دادن متصرفین بستر و حریم و انفال و حفاری چاه های غیر مجاز پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

عباسی در ادامه با بیان اینکه با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی ۵ حلقه چاه غیر مجاز طی یک هفته در دماوند مسدود شد، گفت: یک حلقه چاه غیر مجاز نیز به عمق ۲۸۱ متر پر و مسدود شد.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: با تشدید نظار های امور منابع آب دماوند عرصه برای سود جویان و متصرفین بستر و حریم نا امن خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20089

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.