3

اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران توسط نیروگاه مشهد

  • کد خبر : 93662
  • 12 دی 1401 - 12:21
اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران توسط نیروگاه مشهد
این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران برای مدت 2 سال از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گردید.

مدیر دفتر مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه مشهد از اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران در این نیروگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران برای مدت ۲ سال از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گردید.

مهندس یاشار مغمومی مدیر دفتر مهندسی و برنامه ریزی این شرکت با اعلام این خبر گفت: در هر صنعت مهمترین مورد بعد از مسائل فنی که توسط عوامل اجرایی رعایت می‌شود، اصول ایمنی است. در این راستا صلاحیت همه عوامل اجرایی باید مورد تأیید باشد.

وی در ادامه افزود: به منظور ورود به مناقصات و کارهای پیمانکاری و در نتیجه درآمدزائی ، نسبت به اخذ گواهینامه فوق الذکر اقدام گردید که گواه و تأییدی بر رعایت اصول ایمنی در محیط‌های پیمانکاری است.

 

 

نیروگاهیان

مهندس پدرام فر کارشناس ایمنی و بهداشت کار شرکت در ادامه خاطر نشان کرد؛ هدف از دریافت این گواهینامه را رعایت الزامات ایمنی در محیط های کاری، انجام اقدامات پیشگیرانه ایمنی، توجه به قوانین و دستورالعملهای ایمنی ، شناسایی عوامل خطرساز ، حذف و مدیریت آنها ، ایمن سازی محیط کار و کاهش حوادث ناشی از کار عنوان کرد.

گفتنی است بر اساس قوانین و مقررات آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری ، مقرر شده است تمامی‌کارفرمایان قبل از هر گونه عقد قرارداد پیمانکاری با پیمانکاران خود، گواهینامه صلاحیت ایمنی را از سازمان متبوع دریافت نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=93662
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.