3

ادارات، دانشگاه ها، مدارس و موسسات دولتی اراک فردا تعطیل است

  • کد خبر : 15511
  • 02 بهمن 1398 - 17:16
ادارات، دانشگاه ها، مدارس و موسسات دولتی اراک فردا تعطیل است

” ادارات اراک فردا تعطیل است” استانداری استان مرکزی در حالی این خبر را اعلام کرد که برودت هوا و افزایش مصرف بیش از حد انرژی احتمال قطع گاز و برق را افزایش می داد.   بیشتر بخوانید نیروگاه شازند به اندازه گاز دریافتی برق تولید می کند/کاهش روزهای ناسالم اراک قطع جریان برق در […]

” ادارات اراک فردا تعطیل است” استانداری استان مرکزی در حالی این خبر را اعلام کرد که برودت هوا و افزایش مصرف بیش از حد انرژی احتمال قطع گاز و برق را افزایش می داد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، متن دستور العمل تعطیلی ادارات شهر اراک در روز ۵شنبه از سوی استانداری مرکزی به این شرح است:

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه با توجه به گزارش و پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق و گاز استان به علت برودت هوا و افزایش مصرف بیش از حد انرژی و جهت جلوگیری از احتمال قطع گاز و برق در استان و سایر نقاط کشور جلسه مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، شورای تامین استان و کمیته اضطراری آلودگی هوا در روز سه شنبه تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

۱- کلیه ادارات، دانشگاه ها، مدارس و موسسات دولتی به جز دستگاه‌های خدمت رسان، امدادی و بهداشتی درمانی، شهرداری و راهداری روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ۹۸ در شهر اراک تعطیل هستند.

۲- کلیه ادارات موظف هستند تمهیدات لازم برای خاموش کردن دستگاه ها و سیستم های حرارتی و غیر ضروری از پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲ بهمن تا شنبه ۵ بهمن را به عمل آورند.

۳- مقرر شد همه دستگاه اجرایی استان مرکزی نسبت به صرفه جویی انرژی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15511

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.