5

اداره برق شهرقدس پاسخگوی خاموشی‌های مکرر نیست

  • کد خبر : 29891
  • 09 مرداد 1399 - 13:18
اداره برق شهرقدس پاسخگوی خاموشی‌های مکرر نیست
آنچه که مطالبه شهروندان است، دلیل این همه قطعی‌ها و درخواست برای کاهش آن و اطلاع رسانی اداره برق پیش از وقوع قطعی جریان برق است.

قطع مکرر و طولانی برق در شهرقدس موجب نارضایتی شهروندان و خسارت به وسایل الکترونیکی شده و علی‌رغم تماس‌های گرفته شده رئیس اداره برق این شهر پاسخگو نیست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری فارس شهر قدس،با افزایش دمای هوا و استفاده از وسایل سرمایشی، قطعی‌های مکرر برق در شهرقدس موجب نارضایتی شهروندان در نقاط مختلف شهر شده است.

این قطعی‌ها بر لوازم الکترونیکی آسیب وارد کرده و هزینه‌های بسیاری ناشی از خسارت بر لوازم و دستگاه‌های مختلف برقی در مراکز درمانی، آزمایشگاهی، خانگی، واحدهای تولیدی و صنعتی و سیستم آموزشی وارد می‌کند.

نیروگاهیان

این قطعی‌ها در برخی از مناطق شهرقدس به صورت طولانی مدت و در برخی مناطق دیگر چندین بار در طول روز اتفاق می‌افتد.

اما در برخی از مناطق با قطع جریان برق، آب مصرفی نیز قطع می‌شود و این مسئله در شرایطی است که ویروس کرونا فراگیر شده و سلامت مردم را به خطر انداخته است.

آنچه که مطالبه شهروندان است، دلیل این همه قطعی‌ها و درخواست برای کاهش آن و اطلاع رسانی اداره برق پیش از وقوع قطعی جریان برق است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان ،خبرنگار فارس چندین بار با رئیس اداره برق شهرستان قدس و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان تماس گرفت تا بتواند گفت‌وگویی انجام و پیشنهادی برای کاهش خسارت‌ها ارائه دهد؛ اما هیچ‌کدام پاسخگوی تماس خبرنگار و مطالبه جدی این روزهای شهروندان نبودند.

در روزهای قبل نیز به این مشکل و معضل مردم با عنوان (کلافگی مردم از قطعی برق در استان تهران/ از بحران اطلاع‌رسانی تا تناقض‌گویی مسؤولان) پرداخته شده ولی همچنان علاوه بر ادامه‌دار بودن این قطعی‌ها پاسخ دقیقی از مسؤولان دریافت و راه‌کاری اندیشیده نشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29891

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.