مدیرعامل شرکت آب منطقهای هرمزگان گفت: تمام خدمات مرتبط با آبهای سطحی و غیرسطحی به ۱۰۰ هزار بهرهبردار شرکت، به صورت تمام الکترونیکی ارائه میشود.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، “هوشنگ ملایی” در آئین استقرار میز خدمت الکترونیک در شرکت آب منطقهای هرمزگان با بیان اینکه عمده بهرهبرداران آب در حوزه کشاورزی فعالیت میکنند، عنوان کرد: با توجه به اینکه اغلب کشاورزان در مناطق روستایی ساکن هستند؛ ثبت درخواست و پیگیری امور چالشهایی را برای آنها ایجاد میکند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای هرمزگان با بیان اینکه استقرار میز خدمت الکترونیکی (ساماب) در شرکت، باعث کاهش مراجعه حضوری شده است، تصریح کرد: تمام خدمات و درخواستها در حوزه منابع آب زیر زمینی، سدها، قنوات و … به صورت الکترونیکی ارائه و پاسخ داده میشود.
بیشتر بخوانید
عملیات اجرایی بزرگترین پروژه آبِ شرق استان هرمزگان آغاز شد
رشد هزار درصدی احداث آبشیرین کن در هرمزگان طی هفت سال گذشته/تامین ۴۰ هزار متر مکعب آب شرب خمیر
کاهش تنش آبی در روستاهای قشم؛ اولویت آبفای هرمزگان/ ظرفیت آب شیرینکن سلَخ افزایش مییابد
ملایی با ذکر این نکته که میز کار از هشت ساعت اداری به ۲۴ ساعت شبانه روز تغییر میکند، ابراز داشت: سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح ساختار خدماترسانی به مردم تکالیفی را برای دستگاههای اجرایی تعریف کرده است تا ارائه خدمات به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند.
وی ادامه داد: شرکت آب منطقهای هرمزگان نیز بر اساس تکالیف قانونی و آسیبشناسیهای انجام شده در سطح شرکت، ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری را به عنوان استان پایلوت در دستور کار قرار داد.
این مقام مسئول تشریح کرد: اینگونه ساز و کار ارائه خدمات نمونه مناسبی است که برای تمام استانهای کشور قابل اجرا است و میتواند الگوی مناسبی محسوب شود.
ملایی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم از طریق سامانه ساماب خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم و رضایتمندی مردم را در این حوزه جلب کنیم.