مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از ارائه خدمات غیرحضوری و قابل اطمینان در پایتخت توسط کارکنان این شرکت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، حسین صبوری در حاشیه بازدید از مرکز کنترل و دیسپاچینگ این شرکت با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: مدت هاست ارائه خدمات غیرحضوری برای مشترکان پایتخت را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۲۱ و تارنمای این شرکت به آدرس www.tbtb.ir در راس امور خود قرار داده ایم و اطمینان می دهیم این خدمات برای تمام اقشار پیش بینی شده است.
وی، پرداخت قبض برق، درخواست انشعاب جدید، افزایش قدرت، تغییرنام، اصلاح انشعاب و آزمایش کنتور، امکان اعلامِ کارکرد و امکانِ امضای الکترونیکی به منظور قراردادهای تامین برق تا ۵۰ کیلووات را از اقدامات غیرحضوری این شرکت عنوان کرد.
بیشتر بخوانید
اعلام آمادگی انتقال نیروی نواحی برق منطقهای تهران برای پیک بار سال ۹۹
برق در استان تهران قطع و وصل میشود
مرکز عملیاتی مدیریت بحران توزیع برق جنوب شرق استان تهران به بهرهبرداری رسید
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز طبیعت خاطرنشان کرد: امروز در کنار مردم و هم پیمان با آنان، برای مبارزه و گسستن زنجیرهای ویروس کرونا در خانه هایمان می مانیم.
انتهای پیام/