5
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران:

ارائه خدمات نیروگاهی در عراق و سوریه به مشارکت پایدار تبدیل می‌شود

  • کد خبر : 94215
  • 18 دی 1401 - 14:16
ارائه خدمات نیروگاهی در عراق و سوریه به مشارکت پایدار تبدیل می‌شود
مسعود مرادی با بیان اینکه دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده، افزود: بیشترین فعالیت این شرکت در صنعت نیروگاهی در حوزه برون مرزی متوجه کشورهای عراق و سوریه است.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: ارائه خدمات فنی و مهندسی این شرکت در کشورهای عراق و سوریه به مشارکت پایدار تبدیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی با بیان اینکه دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده، افزود: بیشترین فعالیت این شرکت در صنعت نیروگاهی در حوزه برون مرزی متوجه کشورهای عراق و سوریه است.

وی با اشاره به بلوغ کامل دانش فنی و مهندسی در عرصه ساخت نیروگاههای کشور، اظهار کرد: در سال‌های اخیر نیروگاههای جدید با دانش بومی ساخته می‌شود و در این مقوله افق روشن و امیدبخش است.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در خصوص میزان خودکفایی کشور در حوزه ساخت نیروگاهی و سهم واردات تجهیزات نیروگاهی، ادامه داد: ساخت تمامی تجهیزات مهم نیروگاه‌های جدید در پرتوی توان و دانش ملی به خودکفایی بالا رسیده و تامین تجهیزات یا قطعات حساس نیروگاهی از محل واردات به کمتر از پنج درصد رسیده که این امر در تمامی صنایع با تکنولوژی بالا در دنیا یک موضوع معمول است.
مرادی اضافه کرد: با وجود تحریمهای ظالمانه، محدویتی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در ساخت، تعمیر و تامین تجهیزات نیروگاهی مانند نیروگاه‌های کلاس جدید (F) وجود ندارد و در شرایط کنونی در کنار پوشش کامل نیازمندی‌های داخل، عملیات فنی و مهندسی در بخش صنعت نیروگاهی در کشورهای عراق و سوریه غالبا در اختیار پیمانکاران ایرانی است که این موضوع نوید بخش اعتماد و اتکای کامل بازار خارجی منطقه به دانش ساخت و فنی در عرصه نیروگاهی ما دارد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با بیان اینکه قیمت، کیفیت، زمان تحویل و خدمات پس از فروش در کسب و تقویت بازار خارجی بسیار مهم بوده است، گفت: ولیکن تعاملات سیاسی و منطقه‌ای و توسل به دیپلماسی اقتصادی بعنوان بازوی قوی در ورود پایدار به چنین بازارهایی بسیار راهگشا است که این موضوع مستلزم همکاری بیشتر متولیان امر در گسترش و پذیرش این ظرفیت‌ها است که این شرکت آمادگی کامل خود را در جهت ورود به بازارهای جدید منطقه و فرامنطقه‌ای با اتکا به توان و ظرفیت بالای فنی و مهندسی خود اعلام می‌کند.
گفتنی است: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران بعنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد با قدمتی ۴۰ ساله در استان البرز کیلومتر ۷ جاده ملارد واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=94215
  • نویسنده : رسول صادقی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.