6

ارائه مجموعه سیار خورشیدی ۱۰۰واتی به عشایر خراسان شمالی

  • کد خبر : 23800
  • 17 اردیبهشت 1399 - 11:30
ارائه مجموعه سیار خورشیدی ۱۰۰واتی به عشایر خراسان شمالی
مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: براساس تعداد عشایر کوچرو خراسان شمالی که در دو محل ییلاق و قشلاق خود، برق دائم ندارند، یک پکیج سیار خورشیدی 100 وات، امسال و سال آینده در اختیار این افراد می گیرد.

یک پکیج سیار خورشیدی ۱۰۰ وات، امسال و سال آینده در اختیار عشایری قرار می گیرد که برق دائم ندارند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: براساس تعداد عشایر کوچرو خراسان شمالی که در دو محل ییلاق و قشلاق خود، برق دائم ندارند، یک پکیج سیار خورشیدی ۱۰۰ وات، امسال و سال آینده در اختیار این افراد می گیرد.

علیرضا صبوری افزود: ۵۰ درصد هزینه را وزارت نیرو به صورت کمک بلاعوض و ۵۰ درصد دیگر را سازمان عشایری و یا استان تامین می کند.

وی همچنین از برق رسانی دائم به هشت محله عشایری استان خبر داد و گفت: مقرر شد ۵۰ درصد این هزینه از اعتبارات شرکت برق و باقیمانده هم از محل اعتبارات استانی تامین شود.

نیروگاهیان

صبوری افزود: چهار محله عشایری در شیروان، دو محله در اسفراین و دو محل عشایری در شهرستان مانه و سملقان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد.

شرکت برق خراسان شمالی ۳۵۳ هزار و ۶۹۸ مشترک دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23800

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.