1

ارزیابی شایستگی مدیریتی معرفی‌شدگان شرکت‌های توانیر، برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق

  • کد خبر : 131776
  • 02 خرداد 1403 - 9:40
ارزیابی شایستگی مدیریتی معرفی‌شدگان شرکت‌های توانیر، برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق
ارزیابی معرفی‌شدگان از صبح امروز سه‌شنبه یکم خرداد، با برگزاری جلسه توجیهی و آشناسازی با فرایند‌های کانون و با بکارگیری انواع ابزار‌های انفرادی و گروهی و نیز آزمون‌های شناختی، شخصیتی و سازمانی در محل کانون ارزیابی شایستگی‌های مدیریتی مستقر در پژوهشگاه نیرو در حال اجراست.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، ارزیابی معرفی‌شدگان از صبح امروز سه‌شنبه یکم خرداد، با برگزاری جلسه توجیهی و آشناسازی با فرایند‌های کانون و با بکارگیری انواع ابزار‌های انفرادی و گروهی و نیز آزمون‌های شناختی، شخصیتی و سازمانی در محل کانون ارزیابی شایستگی‌های مدیریتی مستقر در پژوهشگاه نیرو در حال اجراست.

بنابر این گزارش، در این کانون شرکت کنندگان در سطح مدیریت پایه بر اساس مدل شایستگی و مصادیق رفتاری مربوطه توسط ارزیابان حرفه‌ای و باسابقه و با استفاده از انواع ابزار‌های تعاملی و غیرتعاملی انفرادی و گروهی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

فرایند ارزیابی شرکت کنندگان بر اساس برنامه و سناریو‌های طراحی شده در زمینه‌های مدیریتی از ساعت ۷:۳۰ آغاز و تا پایان ساعت ۱۸، با برگزای جلسات اجماع و امتیازدهی بر اساس خروجی ابزار‌های بکار گرفته شده، ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=131776

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.