6

از آنجا که کشور ایران یک درصد از جمعیت جهان را به خود اختصاص داده.

  • کد خبر : 121412
  • 14 بهمن 1402 - 13:21
از آنجا که کشور ایران یک درصد از جمعیت جهان را به خود اختصاص داده.
در این راستا از مدیر عامل محترم شرکت در خصوص مدیریت مصرف برق و رسالت ملی ، اجتماعی و فرهنگی و ارتباط پروژه های دهه مبارک فجر با این مبحت مهم را جویا شدم : ایشان عنوان نمود : احداث ۱۳۲ کیلومتر شبکه توزیع برق و همچنین احداث و نصب ۲۹ دستگاه پست توزیع در سرفصل اصلاح و بازسازی شبکه در حوزه کاهش تلفات و مدیریت مصرف مستقیما ارتباط دارد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شرکت توزیع برق اصفهان، در این راستا از مدیر عامل محترم شرکت در خصوص مدیریت مصرف برق و رسالت ملی ، اجتماعی و فرهنگی و ارتباط پروژه های دهه مبارک فجر با این مبحت مهم را جویا شدم : ایشان عنوان نمود : احداث ۱۳۲ کیلومتر شبکه توزیع برق و همچنین احداث و نصب ۲۹ دستگاه پست توزیع در سرفصل اصلاح و بازسازی شبکه در حوزه کاهش تلفات و مدیریت مصرف مستقیما ارتباط دارد

مدیر عامل و رییس هیات مدیره مطرح کرد : نصب ۸ دستگاه کلید اتوماسیونی نیز در این شاخص قرار می گیرد .

ایشان اشاره کرد : کاربرد این کلیدهای اتوماسیونی به صورتی است که اگر عیبی در شبکه حادث شود ؛ قسمت معیوب شبکه جدا می شود و قسمت سالم شبکه برق دار می گردد و در نهایت از تلفات شبکه پیشگیری می کند .

مدیر عامل شرکت به نکته مهمی اشاره و عنوان کرد ؛ بخش مهم مدیریت که باید به آن پرداخته شود مدیریت بار است و قسمتی از آن مدیریت مصرف است که با همکاری مصرف کنندگان صورت می گیرد و در مدیریت بار ؛ مصرف صحیح انرژی در ساعات مختلف مطرح است .

جناب مهندس دادخواه تاکید کرد : امسال برنامه های مختلفی برای مدیریت بار تمام صنوف ؛ تجاری ، صنعتی ، کشاورزی ، خانگی و … برنامه ریزی شده است .

از ایشان در خصوص میزان اثر گذاری پنل های خورشیدی در میزان تولید برق و پیشرفت و توسعه آن در شرکت جویا شدم .ایشان ابراز داشت : شرکت های توزیع برق در حوزه تولید پنل های خورشیدی ماموریت دارند تا ۲۰۰ کیلو وات با همراهی و سرمایه گذاری بخش خصوصی نقطه اتصال به شبکه را ایجاد کنند و برای بیش از این مقدار احداث پنل های خورشیدی با برق منطقه ای و واحد‌های تولیدی است .

مدیر عامل شرکت اظهار داشت : تفاهم نامه هایی با مشترکین بسته شده است و در کنار مناطق صنعتی نیز از جمله منطقه صنعتی سگزی و در شرق اصفهان شهرک های خورشیدی و مزرعه های خورشیدی احداث شده است .

ایشان در بخش بعدی صحبت های خود از سرمایه گذاران و بانک ها و ستادهای مختلف خواست که با ارائه تسهیلات به مشترکین در احداث و توسعه پنل های خورشیدی همراهی نمایند .

مدیر عامل محترم شرکت به طور جد مطرح کرد : مدیریت مصرف برای مشترکین تنها مربوط به یک فصل و روز خاصی نیست بلکه در تمام فصول به آن باید توجه شود

ایشان گفت : ما افتخار می کنیم که خدمت گزار مردم هستیم و خدمت مان باید عزتمندانه و امید آفرین باشد و در هر زمان در هر شرایطی با مردم عزیز طرح موضوع نمودیم از همراهی و همدلی ایشان بهره مند شدیم ؛ با توجه به اینکه صنعت برق ، صنعتی بزرگی است ؛ اگر قصوراتی وجود داشته عذر تقصیر می نماییم و امید که با تلاش های همکاران خدمت گزار بتوانیم برقی پایدار و خدمات بهتر را به مردم ارائه نماییم .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=121412

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.