2

استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع جلد اول اسناد مناقصه

  • کد خبر : 7186
  • 23 شهریور 1398 - 15:45
استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع  جلد اول اسناد مناقصه

استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع جلد اول اسناد مناقصه پیشگفتار: پیچیدگی و تنوع تجهیزات الکتریکی، دقت فراوان و آگاهی بسیاری را جهت خرید تجهیزات الکتریکی طلب می کند. لذا وجود اسنادی از پیش تعیین شده سهولت و دقت در امر خرید را فراهم میکند. برخلاف سیستمهای فوق توزیع و انتقال که دارای اسناد از […]

استاندارد مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع

جلد اول اسناد مناقصه

پیشگفتار:

پیچیدگی و تنوع تجهیزات الکتریکی، دقت فراوان و آگاهی بسیاری را جهت خرید تجهیزات الکتریکی طلب می کند. لذا وجود اسنادی از پیش تعیین شده سهولت و دقت در امر خرید را فراهم میکند.
برخلاف سیستمهای فوق توزیع و انتقال که دارای اسناد از پیش تعیین شدهای جهت خرید تجهیزات می باشند تاکنون الگوی مشخصی جهت خرید تجهیزات توزیع ارائه نشده است، لذا به جهت عدم وجود اسناد مدون در این رابطه، معاونت تحقیقات و تکنولوژی امور برق وزارت نیرو اقدام به تهیه مشخصات فنی کلیه تجهیزات سیستمهای توزیع نمود. گزارش حاضر که توسط گروه توزیع بخش برق مرکز تحقیقات نیرو تهیه گردیده بیانگر قسمتی از این فعالیت در رابطه با مشخصات فنی ترانسفورماتورهای روغنی توزیع می باشد.

مقدمه:

این مشخصات دربرگیرنده حداقل نیازمندیهای مربوط به طراحی، تهیه مواد، ساخت، بازرسی، آزمون، نشانه گذاری و آماده سازی جهت حمل ترانسفورماتور روغنی توزیع عنوان قرارداد است.
بخشهای مختلف و ملحقات این مشخصات به هر دو زبان فارسی و انگلیسی می باید به عنوان اجزاء یک واحد در نظر گرفته شوند. در صورت وجود تناقض بین متن فارسی و انگلیسی، متن فارسی مورد قبول میباشد. فروشنده می باید در پیشنهاد خود هر گونه استثناء و مغایرتی را نسبت به این مشخصات و استانداردهای تعیین شده به روشنی و بطور مشخص بیان نماید لذا فرض بر این است که پیشنهادات ارائه شده منطبق با این مشخصات و استانداردهای ذکر شده می باشند، مگر در مواردی خاص که بطریق یاد شده قید گردیده باشد.

<<دانلود فایل کلیک کنید>>

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7186

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.