4

استاندارد کابل های مورد استفاده در شبکه توزیع جلد اول : استاندارد کابل های فشار متوسط توزیع

  • کد خبر : 7395
  • 30 شهریور 1398 - 10:47
استاندارد کابل های مورد استفاده در شبکه توزیع جلد اول : استاندارد کابل های فشار متوسط توزیع

استاندارد کابل های مورد استفاده در شبکه توزیع جلد اول : استاندارد کابل های فشار متوسط توزیع مقدمه: در این مجموعه به استاندارد کابلهای متوسط ضعیف مربوط به شبکه توزیع پرداخته می شود. کابلهای فشار متوسط بکاررفته در ایران به دو نوع کلی کابلهای با عایق کاغذ روغنی و کابلهای با عایق مواد ترموپلاستیک با […]

استاندارد کابل های مورد استفاده در شبکه توزیع

جلد اول : استاندارد کابل های فشار متوسط توزیع

مقدمه:

در این مجموعه به استاندارد کابلهای متوسط ضعیف مربوط به شبکه توزیع پرداخته می شود. کابلهای فشار متوسط بکاررفته در ایران به دو نوع کلی کابلهای با عایق کاغذ روغنی و کابلهای با عایق مواد ترموپلاستیک با الاستومریک تقسیم میشوند، از آنجا که تکنولوژی ساخت و استفاده از کابلها با مواد عایقی پلیمری روز به روز در حال پیشرفت می باشد و این کابلها دارای کیفیت عایقی و ضریب تلفات عایقی خوبی بوده و استفاده از آنها از لحاظ سهولت در نصب، مفصل بندی و … دارای مزایای زیادی نسبت به سایر کابلها می باشد لذا در این بخش تنها به استاندارد کابلهای با مواد عایقی ترموپلاستیک یا الاستومریک که بطور اکسترودشده ساخته شده اند پرداخته شده است.

<<دانلود فایل کلیک کنید>>

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7395

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.