4

استاندار هرمزگان: دستگاه‌های مسئول خسارات وارده از سیل به مردم را سریعاً جبران کنند

  • کد خبر : 11533
  • 30 آذر 1398 - 11:53
استاندار هرمزگان: دستگاه‌های مسئول خسارات وارده از سیل به مردم را سریعاً جبران کنند

استاندار هرمزگان گفت: مشکلات مربوط به آب و برق مناطق سیل‌زده باید به‌سرعت حل شود و دستگاه‌های مسئول برای جبران خسارات واردشده به مردم سریعاً اقدام کنند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارسیان، فریدون همتی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان با یادآوری اینکه “در روزهای گذشته شاهد […]

استاندار هرمزگان گفت: مشکلات مربوط به آب و برق مناطق سیل‌زده باید به‌سرعت حل شود و دستگاه‌های مسئول برای جبران خسارات واردشده به مردم سریعاً اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارسیان، فریدون همتی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان با یادآوری اینکه “در روزهای گذشته شاهد بارندگی‌های کم‌نظیری در غرب استان به‌ویژه در شهرستان پارسیان بودیم” اظهار داشت: بارندگی‌های گسترده اخیر موجب وارد شدن خسارت به بخش‌های مختلف این شهرستان از جمله منازل مردم، زیرساخت‌ها و زمین‌های کشاورزی شده است.

وی با بیان این مطلب که علی‌رغم بارندگی‌ها اقدامات خوبی از سوی مدیریت بحران و مسئولان با همکاری مردم انجام شد افزود: در این میان شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج نیز همکاری خوبی داشتند و با تقسیم کار انجام‌شده سریعاً باید برآورد خسارت و بازسازی مناطق آسیب‌دیده انجام شود.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی از محل منابع موجود در حوزه مدیریت بحران باید نسبت به بازسازی زیرساخت‌ها و بخش‌های آسیب‌دیده اقدام کنند گفت: اگر در بخش‌هایی هم احساس شود نیاز به تأمین اعتبار بیشتری وجود دارد اعتبارات لازم با ارائه گزارش به هیأت دولت تخصیص خواهد یافت.

وی برقراری ارتباطات به‌هنگام حوادث را بسیار مهم برشمرد و ابراز داشت: باید شرایطی ایجاد شود که بتوان خدمات مناسبی ارائه داد، ضمن آنکه بایستی برای بازسازی پل‌ها و راه‌های آسیب‌دیده سریعاً برنامه‌ریزی و اقدام شود و راه‌های مسدود بازگشایی شوند.

همتی با تأکید بر اینکه مایحتاج ضروری بایستی سریعاً در اختیار مردم سیل‌زده قرار گیرد اضافه کرد: مشکلات مربوط به آب و برق و همچنین زمین‌های کشاورزی نیز باید به‌سرعت حل شود و دستگاه‌های مسئول برای جبران خسارات واردشده به مردم سریعاً اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، استاندار هرمزگان از صبح امروز با سفر به شهرستان سیل‌زده پارسیان از نقاط مختلف این شهرستان از جمله بخش کوشکنار، روستای ستلو، شهر دشتی، روستای بم، شهرک صنعتی پارسیان، سد بردول و سد دبه بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان خسارات واردشده به مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11533

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.