2

استان یزد در کاهش خاموشی برق اول شد

  • کد خبر : 33413
  • 15 مهر 1399 - 10:17
استان یزد در کاهش خاموشی برق اول شد
میزان خاموشی کشور به ازای هر مشترک در سال ۶۰۰ دقیقه است، اما برای استان یزد به ازای هر مشترک در سال ۶۴ دقیقه است.

نواب گفت: استان یزد در شاخص خاموشی برق با ۶۴ دقیقه در سال، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در حاشیه آیین تودیع و معارفه رییس جدید اداره برق بافق، گفت: بیش از ۷۰۵ هزار نفر در استان یزد و بیش از ۳۰هزار نفر در شهرستان بافق مشترک برق هستند.

او با بیان اینکه استان یزد در چند شاخص کشوری رتبه اول را داراست، افزود: میزان خاموشی کشور به ازای هر مشترک در سال ۶۰۰ دقیقه است، اما برای استان یزد به ازای هر مشترک در سال ۶۴ دقیقه است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به جایگاه نخست یزد در کاهش تلفات شبکه‌های برق، تصریح کرد: درصد تلفات شبکه‌های برق ۶ و پنج صدم درصد است که عدد کشوری آن ۹ و ۹ دهم درصد است که در این شاخص نیز جایگاه اول را داریم.

نیروگاهیان

نواب بیان داشت: پایدار‌ترین برق در کشور را مشترکین استان یزد دریافت می‌کنند.

در آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی از زحمات ۴ ساله عسکری فر رئیس سابق اداره برق بافق تجلیل و مهندس سبزی به عنوان رییس جدید این اداره منصوب شد.

مهندس سبزی سال ۱۳۸۰ به شرکت توزیع برق استان یزد وارد شد و در خاتم، مهریز و یزد فعالیت کرده است و با کوله باری از توانمندی در مباحث مهندسی شامل طراحی و نظارت، بودجه و بهره برداری شرکت برای ادامه فعالیت در شهرستان بافق حضور دارد.

عسکری فر از سال ۸۳ وارد مجموعه شرکت توزیع برق شد که در میبد، یزد و سپس بافق فعالیت کرده و اکنون به عنوان مدیر برق شهرستان اشکذر منصوب شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33413

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.