5

استخدام بیش از ۷۰۰ مهندس برق در آزمون استخدامی فراگیر هشتم

  • کد خبر : 32045
  • 22 شهریور 1399 - 14:46
استخدام بیش از ۷۰۰ مهندس برق در آزمون استخدامی فراگیر هشتم
سهم مهندسین برق در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی ۷۳۰ نفر خواهد بود.

امکان استخدام بیش از ۷۳۰ مهندس برق در کلیه گرایش هادر آزمون استخدامی فراگیر هشتم و وزارت آموزش و پرورش فراهم شد. این آزمون در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و ثبت نام در آن از ۲۰ شهریور در سایت سنجش ممکن خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، سهم مهندسین برق در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی ۷۳۰ نفر خواهد بود که برگزیدگان در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان هواشناسی کشور، اداره کل تعاون، وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان ملی استاندارد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور استخدام خواهند شد.

نیروگاهیان

از بین دستگاه‌های اجرایی وزارت آموزش و پروش با جذب ۶۰۵ نفر در عناوین شغلی هنرآموز استاد کار الکتروتکنیک، هنرآموز استاد کار الکترونیک، هنر آموز استاد الکتروتکنیک، هنر آموز استاد الکترونیک و هنر آموز استاد مکاترونیک بیشترین استخدام فارغ التحصیلان برق را دارد و سهم باقی دستگاه‌های اجرایی جذب ۱۲۵ نفر از مهندسین برق خواهد بود.

وزارت نیرو در هشتمین آزمون دستگاه‌های اجرایی هیچ استخدامی نداشته و در مقابل بیشترین تبدیل وضعیت را در دستور کار خود قرار داده است.

شروع ثبت‌نام این دوره از آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی تاریخ ۲۰ شهریور ماه سال جاری و تاریخ آزمون نیز نهم آبان ماه امسال خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=32045

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.