4

استفاده از انرژی تجدیدپذیر برای تولید بخار در واحد NEW 4.0

  • کد خبر : 8469
  • 25 مهر 1398 - 0:27
استفاده از انرژی تجدیدپذیر برای تولید بخار در واحد NEW 4.0

استفاده از انرژی تجدیدپذیر برای تولید بخار در واحد NEW 4.0 : افتتاح واحد آزمایشی تولید بخار از برق شرکت آروبیس شرکت آروبیس از یک واحد جدید برای تبدیل انرژی برق به بخار در هامبورگ آلمان رونمایی کرد. این واحد، از مازاد برق تولید شده از نیروگاه‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان […]

استفاده از انرژی تجدیدپذیر برای تولید بخار در واحد NEW 4.0 : افتتاح واحد آزمایشی تولید بخار از برق شرکت آروبیس

شرکت آروبیس از یک واحد جدید برای تبدیل انرژی برق به بخار در هامبورگ آلمان رونمایی کرد. این واحد، از مازاد برق تولید شده از نیروگاه‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از فلزات آنلاین و به نقل از Fastmarkets MB، پروژه جدید فلزات غیر آهنی شرکت آروبیس به نام NEW 4.0 موجب دگرگونی تولید بخار در صنعت خواهد شد. از بخار تولیدی این شرکت برای اموری مانند خشک کردن کنسانتره استفاده می‌شود. این مجتمع بزرگ تولیدی، بخشی از بخار تولید شده از سوخت فسیلی را با بخار حاصل از انرژی برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر مانند انرژی بادی جایگزین خواهد کرد.

این واحد ۱۰ مگاواتی تولید بخار از برق، جایگزین واحد قبلی تولید بخار خواهد شد که از گاز طبیعی استفاده می‌کرد. این شرکت ادعا کرده که با در نظر گرفتن استفاده ۱۰۰درصدی از منابع تجدیدپذیر، این واحد جدید می‌تواند انتشار دی‌اکسید کربن را تا ۴ هزار تن در سال کاهش دهد.

این پروژه، حاصل سرمایه‌گذاری مشترک ۶۰ شرکت است و ۱۰ درصد تامین مالی خود را از وزارت امور اقتصادی و انرژی آلمان دریافت کرده است. این سرمایه‌گذاری، بخشی از برنامه SINTEG برای تولید ۱۰۰ درصدی برق از منابع تجدیدپذیر در هامبورگ و اشلسویگ-هولشتاین تا سال ۲۰۳۵ بوده است.

به گفته Roland Harings مدیر عامل شرکت آروبیس، «با این پروژه، ما استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را افزایش می‌دهیم، به کاهش انتشار دی‌اکسید کربن ادامه می‌دهیم، و در عین حال کمک زیادی به ثبات سیستم برق می‌کنیم.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8469

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.