2

استفاده از فایناس داخلی برای تامین مالی پروژه‌های نیمه تمام مازندران

  • کد خبر : 58997
  • 26 شهریور 1400 - 17:42
استفاده از فایناس داخلی برای تامین مالی پروژه‌های نیمه تمام مازندران
معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: برای دو طرح آبرسانی به رامسر، تنکابن و عباس آباد و نیز آبرسانی به شهرهای محمودآباد، نور و رویان به میزان 700 میلیارد تومان توسط وزارت نیرو از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از محل اعتبارات موجود درخواست شده است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای مازندران از اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای ادامه پروژه‌های سد هراز، شبکه آبیاری و زهکشی هراز و نیز طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف از محل فایناس داخلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، “قاسم اسلامی” با اشاره به پیگیری‌های بعمل توسط شرکت آب منطقه‌ای مازندران، وزارتخانه‌های نیرو و اقتصاد و دارایی و مساعدت مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته در گام اول مقرر شد مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان از چهار بانک صادرات، سپه، تجارت و ملت دریافت نماییم و همچنین موافقت مابقی مبلغ نیز طی هفته‌های آینده صادر خواهد شد.

 

نیروگاهیان

وی افزود: با اجرای این سه طرح بزرگ، بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش قرار خواهد گرفت و علاوه آن آب شرب شهرستان‌های آمل، نور، محمود آباد، فریدونکنار و روستاهای مسیر فراهم می‌گردد و می‌تواند ۲۵ مگاوات برق نیز بوسیله احداث نیروگاه‌های برق‌آبی تولید شود.
معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: برای دو طرح آبرسانی به رامسر، تنکابن و عباس آباد و نیز آبرسانی به شهرهای محمودآباد، نور و رویان به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان توسط وزارت نیرو از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از محل اعتبارات موجود درخواست شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=58997
  • نویسنده : احمد اسدپور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.