2

استقبال از مهمانان نوروزی در سرزمین نخل و آفتاب/اختصاص۳۸جایگاه ویژه عرضه بنزین به مسافران

  • کد خبر : 126201
  • 02 فروردین 1403 - 12:18
استقبال از مهمانان نوروزی در سرزمین نخل و  آفتاب/اختصاص۳۸جایگاه ویژه عرضه بنزین به مسافران
در خصوص وضعیت ارائه خدمات در جایگاه‌های بنزین منطقه به مسافران نوروزی، افزود

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، در خصوص وضعیت ارائه خدمات در جایگاه‌های بنزین منطقه به مسافران نوروزی، افزود: اقدامات خوبی جهت استقبال از مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان انجام شده تا بتوانند سوخت موردنیاز خود را به راحتی در جایگاه‌های منطقه زاهدان دریافت کنند.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های منطقه جهت ارائه سوخت به مسافران نوروزی از طریق کارت اضطراری اختصاص یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: کارت سوخت به مقدار کافی در ۳۸جایگاه منتخب منطقه وجود دارد و سوخت مورد نیاز نیز به مقدار لازم ذخیره سازی شده و اطلاع رسانی در خصوص اسامی جایگاه‌های دارای کارت سوخت اضطراری از طریق نصب بنر در جایگاه‌های سوخت و ورودی شهرها و چاپ و توزیع بروشور انجام شده است‌.

وی اظهار کرد: خدمات جانبی مورد نیاز از جمله سرویس بهداشتی، نمازخانه، فروشگاه، رستوران در مجتمع‌های خدمات رفاهی و جایگاه‌های سطح منطقه وجود دارد و ارائه خدمات می کنند.

مردانی یکی از شاخصه‌های خوب مردم سیستان و بلوچستان را مردم‌داری و مهمان نوازی عنوان کرد و گفت: به منظور استقبال بهتر از هموطنان در سفرهای نوروزی، استراحتگاه بومی و سیاه چادرهای سنتی در کنار برخی از جایگاه‌ها توسط جایگاه داران منطقه نصب شده که علاوه بر تامین رفاه مسافران، جلوه بصری زیبایی در جایگاه‌ها ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=126201

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.