2

استقبال چشمگیر از غرفه نمایشگاهی شرکت برق منطقه ای تهران

  • کد خبر : 14131
  • 22 دی 1398 - 11:50
استقبال چشمگیر از غرفه نمایشگاهی شرکت برق منطقه ای تهران

غرفه توانمندیهای شرکت برق منطقه‌ای تهران در نمایشگاه جانبی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت با استقبال چشمگیر بازدید کنندگان روبرو شد.   بیشتر بخوانید چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در مشهد برگزار شد طبقه بندی خطاهای مکانیکی سیم پیچ ترانسفورماتورهای قدرت بر اساس جریان های دیفرانسیل نمونه برداری شده   نیروگاهیان […]

غرفه توانمندیهای شرکت برق منطقه‌ای تهران در نمایشگاه جانبی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت با استقبال چشمگیر بازدید کنندگان روبرو شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری برق منطقه‌ای تهران(تابش)، شرکت برق منطقه‌ای تهران ضمن حضور در چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت و برپایی غرفه در نمایشگاه جانبی آن ، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در زمینه تحقیقات و ساخت داخل شامل رله‌های حفاظتی، تسترهای رله، دستگاه تصحیح خطای CVT و … در معرض دید دانشگاهیان، مدیران ارشدو متخصصان صنعت برق قرار داد که با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان همراه شد.
بنابراین گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، شرکت توانیر و شرکت مدیریت شبکه برق ایران، چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم‌های قدرت را با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در زمینه حفاظت و اتوماسیون شبکه‌های قدرت در روزهای ۱۰ و ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸ برگزار کرد.
چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی «حفاظت و اتوماسیون سیستم قدرت» با هدف ارائه آخرین دستاوردهای این صنعت با حضور متخصصان این حوزه در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14131

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.