2

اشتغال پایدار برای ۶۰ مددجوی روستایی با تولید برق

  • کد خبر : 10759
  • 24 آذر 1398 - 16:46
اشتغال پایدار برای ۶۰ مددجوی روستایی با تولید برق

تولید برق با راه اندازی نیروگاه خورشیدی برای ۶۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اشتغال پایدار ایجاد کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: این افراد در هشت ماه گذشته در مجموع با اتولید و فروش ۴۱۱ […]

تولید برق با راه اندازی نیروگاه خورشیدی برای ۶۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اشتغال پایدار ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: این افراد در هشت ماه گذشته در مجموع با اتولید و فروش ۴۱۱ هزار و ۳۶۰ کیلووات برق، توانستند ۴۶۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان درآمد پایدار کسب کنند.

او با بیان اینکه این نیروگاه‌ ها با ظرفیت ۵ کیلوواتی در مناطق روستایی راه اندازی شدند افزود: این نهاد به ازای ایجاد هر نیروگاه خورشیدی، ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصد با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان پرداخت و هزینه‌های آماده سازی را نیز تقبل می‌کند.

سلم آبادی گفت: شرایط جوی خراسان جنوبی و تابش مستقیم خورشید در ۳۲۰ روز از سال، ظرفیت مناسبی را برای تولید انرژی پاک و کسب درآمد برای متقاضیان فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اظهار امیدواری کرد تعداد نیروگاه‌های خورشیدی خانگی در خراسان جنوبی تا پایان امسال به ۱۰۰ طرح برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10759

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.