1

اصلاح جاده های دسترسی به سد و نیروگاه کارون سه

  • کد خبر : 34079
  • 28 مهر 1399 - 12:12
اصلاح جاده های دسترسی به سد و نیروگاه کارون سه
به علت عدم هدایت صحیح آب‌های سطحی و مستعد بودن شرایط زمین شناسی بخشی از جاده اصلی دسترسی به سد و نیروگاه دچار خسارت و آسیب شد.

اصلاح و مرمت جاده‌های دسترسی به سد و نیروگاه کارون سه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،مدیر عامل سد و نیروگاه کارون سه گفت: به علت عدم هدایت صحیح آب‌های سطحی و مستعد بودن شرایط زمین شناسی بخشی از جاده اصلی دسترسی به سد و نیروگاه دچار خسارت و آسیب شد.

سید حمید صالحی افزود: به همین منظور عملیات اجرایی علاج بخشی جاده اصلی و بهسازی و ساماندهی جاده‌های جایگزین در دستور کار قرار گرفت.

نیروگاهیان

وی ادامه داد: در راستای این طرح جاده آسیب دیده مسدود و یک مسیر جایگزین با مشخصات ایمنی و فنی لازم، با اجرای عملیات خاکی و اصلاح شیب‌ها تهیه و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر عامل سد و نیروگاه کارون سه بیان کرد: جاده‌های دسترسی به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی و مهم هر صنعت، بویژه مجموعه‌های سد و نیروگاه‌ها می‌باشد که باید در دوران بهره برداری، دارای شرایط ایمن و مطلوب باشند.

سد و نیروگاه کارون ۳ در مجموع دارای حدود ۲۷ کیلومتر جاده دسترسی داخلی با بیش از ۲۰ دستگاه پل‌های متوسط و بزرگ می‌باشد که بطور مستمر تحت کنترل، مراقبت و رسیدگی‌های لازم قرار دارند.

انتهای  پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=34079

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.