3

اصلاح روشهای وصول مطالبات براساس نتایج آماری نظرسنجی های عمومی

  • کد خبر : 3370
  • 18 فروردین 1398 - 7:53
اصلاح روشهای وصول مطالبات براساس نتایج آماری نظرسنجی های عمومی

نویسنده : شاهرخ شجاعیان – شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهانﭼﻜﻴﺪﻩ : ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﺮﻕ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺗﻼﺵ ﺯﻳﺎﺩی ﺭﺍ ﺻﺮﻑ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰی ﻭ ﺑﻬﺒـﻮﺩ ﺭﻭﺷـﻬﺎی ﻭﺻـﻮﻝ ﻣﻄﺎﻟﺒـﺎﺕ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺟﻬﺖ ﺑﻜﺎﺭ می ﺑﺮﻧﺪ . ﺍﻣﺎ ﺷﺎﻳﺪ ﺍﺗﺨﺎﺫ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺵ ﺑﺮﺍی ﺍﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ، ﺗﻮﺟـﻪ ﺑـﻪ ﺫﻫﻨﻴﺖ ﻫﺎیی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻋﻤﻮﻡ […]

نویسنده : شاهرخ شجاعیان – شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهانﭼﻜﻴﺪﻩ :

ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﺮﻕ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺗﻼﺵ ﺯﻳﺎﺩی ﺭﺍ ﺻﺮﻑ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰی ﻭ ﺑﻬﺒـﻮﺩ ﺭﻭﺷـﻬﺎی ﻭﺻـﻮﻝ ﻣﻄﺎﻟﺒـﺎﺕ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺟﻬﺖ ﺑﻜﺎﺭ می ﺑﺮﻧﺪ . ﺍﻣﺎ ﺷﺎﻳﺪ ﺍﺗﺨﺎﺫ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺵ ﺑﺮﺍی ﺍﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ، ﺗﻮﺟـﻪ ﺑـﻪ ﺫﻫﻨﻴﺖ ﻫﺎیی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻋﻤﻮﻡ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﻧﺪ . ﻋﻤﻼ ﻭﻗﺘﻲ ﺩﻳﺪﮔﺎﻫﻬﺎی ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯه ﻛﺎﻓﻲ ﺭﻭﺷـﻦ ﺑﺎﺷﺪ، ﺷﺮﻛﺖ ﺗﻮﺯﻳﻊ می ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﺮﺿﺔ ﺧﺪﻣﺎﺕ، ﺟﺬﺏ ﻣﻄﺎﻟﺒﺎﺕ ﻭ ﺣـﻞ ﻭ ﻓـﺼﻞ ﺍﺧﺘﻼﻓﻬـﺎ، ﻗـﻀﺎﻭﺕ ﻫـﺎی ﺻﺎﺋﺐ ﺗﺮی ﺑﻨﻤﺎﻳﺪ . ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﻫﺪﻑ ﻭ ﺑﺎ ﺗﻮﺯﻳﻊ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺍی ﺑـﻴﻦ ﺗﻌـﺪﺍﺩی ﺍﺯ ﻣـﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺷـﻬﺮ ﺍﺻـﻔﻬﺎﻥ ﻭ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﮔﻴﺮی ﺁﻣﺎﺭی ﺍﺯ ﻧﺘﺎﻳﺞ ، می ﻛﻮﺷﺪ ﺑﺨﺸﻲ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﮔﺎﻫﻬﺎی ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺭﺍ ﺷﻔﺎﻑ ﺗﺮ ﻧﻤﺎﻳـﺪ. ﺑـﻪ ﺍﻳـﻦ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﺍﺻﻼﺡ ﺭﻭﺷﻬﺎی ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺑﺎ ﺑﺼﻴﺮﺕ ﺑﻴﺸﺘﺮی ﻣﻤﻜﻦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=3370

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.