نویسنده : شاهرخ شجاعیان – شرکت توزیع
نیروی برق شهرستان اصفهانﭼﻜﻴﺪﻩ :
ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﺮﻕ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ
ﺗﻼﺵ ﺯﻳﺎﺩی ﺭﺍ ﺻﺮﻑ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰی ﻭ ﺑﻬﺒـﻮﺩ ﺭﻭﺷـﻬﺎی ﻭﺻـﻮﻝ ﻣﻄﺎﻟﺒـﺎﺕ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ
ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺟﻬﺖ ﺑﻜﺎﺭ می ﺑﺮﻧﺪ . ﺍﻣﺎ ﺷﺎﻳﺪ ﺍﺗﺨﺎﺫ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺵ ﺑﺮﺍی ﺍﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ،
ﺗﻮﺟـﻪ ﺑـﻪ ﺫﻫﻨﻴﺖ ﻫﺎیی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻋﻤﻮﻡ ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺁﻥ ﺩﺍﺭﻧﺪ . ﻋﻤﻼ ﻭﻗﺘﻲ ﺩﻳﺪﮔﺎﻫﻬﺎی
ﻣﺸﺘﺮی ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯه ﻛﺎﻓﻲ ﺭﻭﺷـﻦ ﺑﺎﺷﺪ، ﺷﺮﻛﺖ ﺗﻮﺯﻳﻊ می ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﺮﺿﺔ ﺧﺪﻣﺎﺕ، ﺟﺬﺏ
ﻣﻄﺎﻟﺒﺎﺕ ﻭ ﺣـﻞ ﻭ ﻓـﺼﻞ ﺍﺧﺘﻼﻓﻬـﺎ، ﻗـﻀﺎﻭﺕ ﻫـﺎی ﺻﺎﺋﺐ ﺗﺮی ﺑﻨﻤﺎﻳﺪ . ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﺍﻳﻦ
ﻫﺪﻑ ﻭ ﺑﺎ ﺗﻮﺯﻳﻊ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺍی ﺑـﻴﻦ ﺗﻌـﺪﺍﺩی ﺍﺯ ﻣـﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺷـﻬﺮ ﺍﺻـﻔﻬﺎﻥ ﻭ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﮔﻴﺮی
ﺁﻣﺎﺭی ﺍﺯ ﻧﺘﺎﻳﺞ ، می ﻛﻮﺷﺪ ﺑﺨﺸﻲ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﮔﺎﻫﻬﺎی ﻣﺸﺘﺮﻛﻴﻦ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺭﺍ ﺷﻔﺎﻑ ﺗﺮ
ﻧﻤﺎﻳـﺪ. ﺑـﻪ ﺍﻳـﻦ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﺍﺻﻼﺡ ﺭﻭﺷﻬﺎی ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺑﺎ ﺑﺼﻴﺮﺕ ﺑﻴﺸﺘﺮی ﻣﻤﻜﻦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.
اصلاح روشهای وصول مطالبات براساس نتایج آماری نظرسنجی های عمومی
نویسنده : شاهرخ شجاعیان – شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهانﭼﻜﻴﺪﻩ : ﺷﺮﻛﺘﻬﺎی ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﺮﻕ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺗﻼﺵ ﺯﻳﺎﺩی ﺭﺍ ﺻﺮﻑ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰی ﻭ ﺑﻬﺒـﻮﺩ ﺭﻭﺷـﻬﺎی ﻭﺻـﻮﻝ ﻣﻄﺎﻟﺒـﺎﺕ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺗﻮﺍﻥ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺟﻬﺖ ﺑﻜﺎﺭ می ﺑﺮﻧﺪ . ﺍﻣﺎ ﺷﺎﻳﺪ ﺍﺗﺨﺎﺫ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺵ ﺑﺮﺍی ﺍﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ، ﺗﻮﺟـﻪ ﺑـﻪ ﺫﻫﻨﻴﺖ ﻫﺎیی ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻋﻤﻮﻡ […]
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=3370
- ارسال توسط : مدیر سایت