5

اصلاح شبکه برق روستای جهانی میمند

  • کد خبر : 27693
  • 04 تیر 1399 - 21:35
اصلاح شبکه برق روستای جهانی میمند
رضا ریاحیان با اشاره به اینکه این عملیات اجرایی براساس سایت پلان جهانی و به منظور ساماندهی حریم و منظر بصری روستای تاریخی میمند اجرا می‌شود، افزود: در این عملیات شبکه برق از طریق زمین و با اعتباری برابر با ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اصلاح می‌شود.

سرپرست پایگاه ثبت جهانی منظر فرهنگی میمند از آغاز فاز دوم عملیات اصلاح شبکه برق روستای میمند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رضا ریاحیان، سرپرست پایگاه ثبت جهانی منظر فرهنگی میمند در شهربابک گفت: فاز دوم عملیات اصلاح شبکه برق این روستای تاریخی آغاز شد.

او با اشاره به اینکه این عملیات اجرایی براساس سایت پلان جهانی و به منظور ساماندهی حریم و منظر بصری روستای تاریخی میمند اجرا می‌شود، افزود: در این عملیات شبکه برق از طریق زمین و با اعتباری برابر با ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اصلاح می‌شود.

نیروگاهیان

ریاحیان با بیان اینکه پارسال فاز اول عملیات اصلاح شبکه برق روستای جهانی میمند اجرا شده است، تصریح کرد: این پروژه یکی از اقدامات اساسی و مهم در زمینه حفظ سیما و منظر روستای جهانی میمند است.

او بیان کرد: منظر فرهنگی میمند به عنوان ۱۹ اثر کشور و ۳ اثر تاریخی استان کرمان در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27693

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.