4

اصلاح شبکه روشنایی در بافت تاریخی شیراز انجام شد

  • کد خبر : 98860
  • 17 اسفند 1401 - 19:42
اصلاح شبکه روشنایی در بافت تاریخی شیراز انجام شد
"جلال زراعت‌پیشه" افزود: با توجه به طرح بهسازی معابر محدوده تاریخی گذر سید ذوالفقار واقع در بافت تاریخی شیراز، لزوم نوسازی و بهسازی روشنایی این محدوده وجود داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: پروژه ساماندهی و بهسازی شبکه روشنایی معابر در محدوده‌ای از بافت تاریخی شیراز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “جلال زراعت‌پیشه” افزود: با توجه به طرح بهسازی معابر محدوده تاریخی گذر سید ذوالفقار واقع در بافت تاریخی شیراز، لزوم نوسازی و بهسازی روشنایی این محدوده وجود داشت.

وی با بیان اینکه طی ماه اخیر، اجرای این طرح در توزیع برق شیراز مصوب و اجرایی شد، گفت: طی اجرای این طرح وضعیت شبکه روشنایی محدوده‌ای به وسعت یک کیلو مترمربع انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز بیان کرد: در این طرح، چهار دستگاه چراغ روشنایی نصب، ۲۲ لامپ تعویض و ۱۴ دستگاه لوازم روشنایی معابر اصلاح شد.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های روشنایی معابر به ویژه در محدوده بافت‌های تاریخی و فرهنگی، به واسطه شرایط خاص محیط، محدودیت تردد، باریکی معابر و حاکم بودن قوانین و ضوابط میراثی، از دشواری خاصی برخوردار است.

 

 

نیروگاهیان

زراعت‌پیشه با بیان اینکه اجرای این طرح با هدف بهبود وضعیت فضای عمومی گردشگری و کمک به افزایش امنیت، ایمنی تردد و زیبایی محیطی انجام شد، افزود: در محدوده‌های تاریخی و گردشگری و فرهنگی، طرح‌ها متناسب با فضای محیط پیرامونی و حفظ هماهنگی دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تعامل با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی در سطح شهرستان شیراز، به نقطه مناسبی از مطلوبیت دست یافته‌ایم و امیدواریم در سایه همین تعامل، امکان توسعه فعالیت‌های اجرایی و خدمات‌رسانی به شهروندان، بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=98860
  • نویسنده : سیدباقر احمدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.