6

اطلاعیه/ آمادگی کامل صنعت برق در برنامه های پیش از انتخابات و روز رأی گیری

  • کد خبر : 51485
  • 17 خرداد 1400 - 11:45
اطلاعیه/ آمادگی کامل صنعت برق در برنامه های پیش از انتخابات و روز رأی گیری
در حال حاضر علاوه بر آمادگي كامل نيروگاه ها و شبكه هاي انتقال و توزيع براي تأمين برق پايدار در تلاش بي وقفه هستند. 

روابط عمومی توانیر از آماده باش کامل و خدمت رسانی بی وقفه صنعت برق در ایام انتخابات ریاست جمهوری و به خصوص در ساعات برگزاری مناظره کاندیداهای کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر، در حال حاضر علاوه بر آمادگی کامل نیروگاه ها و شبکه های انتقال و توزیع برای تأمین برق پایدار در تلاش بی وقفه هستند.

علاوه بر این در زمان برگزاری مناظره های انتخابات به دلیل حساسیت ، بیش از ۳۰۰ اکیپ عملیاتی، امدادی و برق رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی سراسر کشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه ، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق مشترکان اقدام نمایند.

از این رو ضمن تکذیب برخی شایعات  و مطالب خلاف واقع و به دور از اخلاق مداری در خصوص قطع برق در زمان مناظره ها، تاکید می شود که اساسا برق یک صنعت زیربنایی و خدمت رسان است و به دور از سیاست زدگی با تمام توان فارغ از جریانات سیاسی برق مشترکان کشور را تأمین می کند.

 

 

نیروگاهیان

امسال به دلیل افزایش بی سابقه ۲۰درصدی مصرف برق ، محدودیت هایی برای تأمین برق به وجود آمده است اما تمام تلاش هزاران نفر مهندسان و تکنسین های این صنعت جلوگیری از اعمال هرگونه محدودیت در بخش های مختلف است و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف که با روش های ساده قابل انجام است، نقش بسزایی در استمرار و پایداری تأمین برق مشترکان دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=51485
  • ارسال توسط :
  • منبع : پايگاه خبري توانير

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.