8

اطلاعیه قطع برق در قزوین

  • کد خبر : 28790
  • 23 تیر 1399 - 10:24
اطلاعیه قطع برق در قزوین
شرکت برق استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور پاره‌ای عملیات و تعمیرات،روز دوشنبه بیست و سوم تیر،برق برخی مناطق قطع می شود.

برق برخی از مناطق استان قزوین امروز دوشنبه قطع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، شرکت برق استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور پاره‌ای عملیات و تعمیرات،روز دوشنبه بیست و سوم تیر، برق روستا‌های خوزنان، ابراهیم آباد و صمغ آباد شهرستان آبیک از ساعت ۱۲ تا ۱۴، روستای چوبینه شهرستان آوج از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و خیابان ولیعصر شهر الوند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ قطع می‌شود.

همچنین مشترکان شهر سگزآباد خیابان نژاد قربان کوچه کشاورز از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰، جهان آباد و قنبر شاده شهر قزوین از ساعت ۹ تا ۱۱، جاده فارسیان از بهشت فاطمه تا چاه آب قموشی از ساعت ۹ تا ۱۱، بلوار آزادگان قسمتی از خیابان مفتح و خیابان سونا، مجموعه ورزشی سونا ساحل از ساعت ۱۰ تا ۱۲، جاده قسطین لار، دو راهی خنجر بلاغ به سمت هلال رود از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و شهرستان تاکستان مناطق قلعه سرهنگ و قلعه قره داش از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برق نخواهند داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28790

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.