4

اعطای ۸۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم‌مصرف برق سیستان‌ و بلوچستان

  • کد خبر : 89773
  • 23 آبان 1401 - 16:25
اعطای ۸۰ میلیارد تومان پاداش به مشترکان کم‌مصرف برق سیستان‌ و بلوچستان
"خلیل عوض‌زاده" با اشاره به برگزاری پویش 5=1 برای مشترکان خانگی در تابستان سال‌جاری، بیان کرد: طی این طرح مشترکان به ازای هر کیلووات ساعت کاهش در الگوی مصرف نسبت به سال گذشته، پنج برابر نرخ یارانه‌ای تعرفه برق، مشمول پاداش شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، گفت: بر اساس قبوض صادره ایام گرم در مناطق مختلف گرمسیری ۱ تا ۴ استان، بیش از ۴۳۰ هزار مشترک این منطقه، مشمول ۸۰ میلیارد تومان پاداش طرح‌های تشویقی بخش خانگی (۵=۱) شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “خلیل عوض‌زاده” با اشاره به برگزاری پویش ۵=۱ برای مشترکان خانگی در تابستان سال‌جاری، بیان کرد: طی این طرح مشترکان به ازای هر کیلووات ساعت کاهش در الگوی مصرف نسبت به سال گذشته، پنج برابر نرخ یارانه‌ای تعرفه برق، مشمول پاداش شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در ادامه، بیان کرد: همچنین بیش از ۱۷ میلیارد ریال تخفیف صورتحساب برق برای مشترکان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی استان (کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی) که تا سقف ۵۰ درصد الگوی مصرف برق منطقه را داشتند، اعمال شد.
وی با اشاره به موفقیت صنعت برق و توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گذر موفق از پیک تابستان سال‌جاری، گفت: با همکاری بی‌نظیر مردم و تلاش پرسنل صنعت برق، تابستان سال‌جاری را بدون خاموشی گذراندیم.

 

 

نیروگاهیان

عوض‌زاده ادامه داد: برگزاری نشست‌های مختلف مدیریت مصرف برق به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان، برگزاری جلسات منظم گذر از پیک، برنامه‌های تعاملی با سازمان‌های سپاه و بسیج، پایش مصرف برق ادارات و اخطار به ادارات پرمصرف، تغییر ساعات کار ادارات و استفاده از دستگاه‌های دیزل ژنراتور ادارات در ساعت اوج مصرف، انعقاد تفاهم‌نامه‌های مدیریت مصرف در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و اداری، حضور در مساجد و برگزاری نشست‌های فرهنگ‌سازی با ائمه جمعه، جماعت و معتمدان با موضوع مدیریت مصرف، اجرای طرح هوشمندسازی ‌و کنترل پذیری لوازم اندازه‌گیری، برگزاری رزمایش جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و مراکز غیرمجاز رمز ارز، فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق از طریق برگزاری جشنواره‌های خیابانی و میدانی، چاپ و توزیع دفترچه‌های مدیریت مصرف در سطح استان، حضور در برنامه‌های زنده تلویزیونی، رادیویی و مصاحبه با خبرگزاری‌ها، انجام پروژه‌های گذر از پیک، تهیه، انتشار و نصب پیام‌های مدیریت مصرف در فضای مجازی و سطح شهر از جمله اقدامات مهم انجام شده این شرکت در گذر موفق از پیک تابستان سال‌جاری بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=89773
  • نویسنده : سیدشهاب الدین عبدلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.