4

اعلام شرایط برق رایگان برای چاه‌های آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 50028
  • 28 اردیبهشت 1400 - 14:40
اعلام شرایط برق رایگان برای چاه‌های آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
"مجید فرهزاد" افزود: به منظور تشویق مشترکان دارای چاه آب کشاورزی برای مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف و کاهش پیک بار تابستان، کشاورزانی که با این شرکت تفاهم‌نامه همکاری منعقد نمایند، از پاداش در نظر گرفته شده که همان برق رایگان است بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، از امکان بهره‌مندی مشترکان دارای چاه آب کشاورزی از برق رایگان با مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجید فرهزاد” افزود: به منظور تشویق مشترکان دارای چاه آب کشاورزی برای مشارکت در طرح‌های مدیریت مصرف و کاهش پیک بار تابستان، کشاورزانی که با این شرکت تفاهم‌نامه همکاری منعقد نمایند، از پاداش در نظر گرفته شده که همان برق رایگان است بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه زمان همکاری کشاورزان از ۱۰ خرداد تا ۱۵ شهریور سال ۱۴۰۰ بین ساعات ۱۲ ظهر تا ۱۷ بعدازظهر است، گفت: کشاورزانی که در این ساعات نسبت به خاموش کردن چاه آب خود اقدام نمایند در مابقی ساعات شبانه روز از برق رایگان بهره‌مند می‌شوند.

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: مشارکت در این طرح  تامین برقی پایدار و مطمئن را به همراه خواهد داشت و از بروز اعمال خاموشی‌های اضطراری ناشی از کمبود نیرو جلوگیری می‌کند.
وی در پایان اظهار کرد: تاکنون سه هزار و ۳۹۵ حلقه چاه کشاورزی در چهارمحال و بختیاری برق‌دار شده است که بیش از ۵۱ میلیون کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند و میزان مصرف مشترکان برق کشاورزی در سطح استان، افزون‌بر ۳۰ درصد از اوج مصرف استان است.
گفتنی است، مشترکان برق کشاورزی می‌توانند جهت بهره‌مندی از مزایای این طرح به ادارات یا وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir مراجعه و نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=50028
  • نویسنده : جعفر تیموری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.