6
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب خبر داد:

اعمال بیش از ۵۲ میلیارد ریال تخفیف در قبوض برق مصرفی مشترکان صنایع سنگین

  • کد خبر : 39674
  • 12 دی 1399 - 15:07
اعمال بیش از ۵۲ میلیارد ریال تخفیف در قبوض برق مصرفی مشترکان صنایع سنگین
علی اسدی: بر اساس بخشنامه ابلاغی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان شرکت توانیر و به‌منظور کاهش پیک بار، به مشترکان صنایع سنگین که در طرح‌های اوج بار و ذخیره عملیاتی بیشترین همکاری را با شرکت‌های برق منطقه‌ای داشته باشند، شامل اعمال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، از اعمال بیش از ۵۲ میلیارد ریال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی مشترکان صنایع سنگین این شرکت در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام که در طرح‌های پاسخگویی بار امسال با این شرکت همکاری و مشارکت داشتند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علی اسدی” با اعلام این خبر گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان شرکت توانیر و به‌منظور کاهش پیک بار، به مشترکان صنایع سنگین که در طرح‌های اوج بار و ذخیره عملیاتی بیشترین همکاری را با شرکت‌های برق منطقه‌ای داشته باشند، شامل اعمال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی می‌شوند.

وی افزود: بر همین اساس، بخشنامه مذکور به ۲۱ مشترک صنعتی حوزه تحت سرپرستی در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام ابلاغ و نسبت به امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین با ۱۱ شرکت از ۲۱ شرکت مذکور اقدام شد.
اسدی خاطرنشان کرد: پس از گذر از پیک بار امسال و بر اساس محاسبات سامانه مدیریت پیک بار کشور(سمپ)، نسبت به شناسایی مشترکان صنایع سنگین که بیشترین همکاری را با شرکت برق منطقه‌ای غرب داشتند، اقدام و میزان تخفیف بهای انرژی مصرفی آنها محاسبه و در قبوض این صنایع اعمال شد.
مدیرعامل برق غرب خاطرنشان ساخت: شرکت‌های سیمان سامان غرب، صنایع سیمان غرب، پتروشیمی بیستون(مشعلداران) و ذوب آهن بیستون در استان کرمانشاه، شرکت سیمان کردستان در استان کردستان و شرکت‌های سیمان ایلام و آب منطقه‌ای ایلام(سد کنگیر) در استان ایلام شرکت‌هایی بودند که بیشترین همکاری را در طرح کاهش پیک بار با این شرکت داشتند.
اسدی اظهار داشت: در مجموع بیش از ۵۲ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال تخفیف در قبوض انرژی مصرفی صنایع سنگین حوزه تحت سرپرستی اعمال شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39674
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.