5

اعمال تخفیف در قبض ۲۷۰ هزار مشترک دارای مصرف متعارف خراسان رضوی

  • کد خبر : 80887
  • 15 تیر 1401 - 13:45
اعمال تخفیف در قبض ۲۷۰ هزار مشترک دارای مصرف متعارف خراسان رضوی
"محسن ذبیحی" افزود: این مبلغ تخفیف به میزان ۹ میلیارد و ۴۲۶ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال در قبوض مشترکان اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از ابتدای خرداد ماه تاکنون، ۲۷۰ هزار و ۱۵۹ مشترک در حد الگوی مصرف این استان، مشمول تخفیف در قبوض برق خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محسن ذبیحی” افزود: این مبلغ تخفیف به میزان ۹ میلیارد و ۴۲۶ میلیون و ۴۲۸ هزار ریال در قبوض مشترکان اعمال شده است.

وی بیان کرد: صدور قبوض برق به صورت هر دو ماه یکبار برای مشترکان خانگی شهری و به صورت چهار ماه یکبار برای مشترکان روستایی انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، با بیان اینکه میزان مصرف برق مشترکان به صورت پلکانی در نظر گرفته می شود، اظهار داشت: پله اول مصرف ماهانه ۱۰۰ کیلووات ساعت، پله دوم مصرف ماهانه ۱۰۱ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت، پله سوم ۲۰۱ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت، پله چهارم ۳۰۱ تا ۴۵۰ کیلووات ساعت، پله پنجم ۴۵۱ تا ۶۰۰ کیلووات ساعت و بیش از ۶۰۰ کیلووات ساعت مصرف، یعنی بیش از دو برابر الگو برای ماه‌های گرم خردادماه لغایت شهریور ماه است.

وی، خاطرنشان کرد: نرخ هر بخش با دیگری متفاوت است و از پله چهارم به بعد جزو مشترکان پرمصرف به شمار می‌رود.

 

نیروگاهیان

ذبیحی، اظهار داشت: اگر مشترکان پرمصرف به ازای هر کیلووات ساعت (بیشتر از ۶۰۰ کیلووات) یعنی دو برابر الگو در خرداد و تابستان ماه، مصرف داشته باشند، ۱۰ هزار و ۷۶۳ ریال باید اضافه پرداخت نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، افزود: تعداد مشترکان خانگی که از ابتدای خرداد ماه، تاکنون برای آنان در خراسان رضوی قبض صادر شده است، ۶۶۴ هزار و ۴۱۶ مشترک و کل مبلغ قبوض آنان نیز ۲۱۹ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: مجموع مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، یک میلیون و ۳۷۱ هزار و ۶۹۲ مشترک است که از این تعداد یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۲۳۹ مشترک خانگی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=80887
  • نویسنده : سید مجید آزیز
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.