4

اعمال تنظیمات جدید در نیروگاه کارون سه

  • کد خبر : 27167
  • 28 خرداد 1399 - 12:29
اعمال تنظیمات جدید در نیروگاه کارون سه
برای حفاظت تجهیزات در مقابل خطا‌های الکتریکی و یاسایر اشکالاتی که طی فرآیند بهره‌برداری، به دلیل بروز اختلال در شبکه سراسری و یا وجود عیب و خرابی در سایر تجهیزات جانبی و کمکی مرتبط با واحدها، پدید می‌آید انواع حفاظت‌ها، در مجموعه رله‌های دیجیتال مجتمع، در نظر گرفته شده است تا از بروز خطرات ناشی از این پروسه جلوگیری شود.

مدیرعامل سد و نیروگاه کارون سه: به منظور جلوگیری از بروز حوادث و تریپ‌های ناخواسته، تنظیمات جدید برروی سیستم حفاظت ترانس‌های قدرت نیروگاه کارون سه اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، حمید صالحی اظهار داشت: برای حفاظت تجهیزات در مقابل خطا‌های الکتریکی و یاسایر اشکالاتی که طی فرآیند بهره‌برداری، به دلیل بروز اختلال در شبکه سراسری و یا وجود عیب و خرابی در سایر تجهیزات جانبی و کمکی مرتبط با واحدها، پدید می‌آید انواع حفاظت‌ها، در مجموعه رله‌های دیجیتال مجتمع، در نظر گرفته شده است تا از بروز خطرات ناشی از این پروسه جلوگیری شود.

نیروگاهیان

وی افزود: پس از بررسی تنظیمات قبلی و پیاده‌سازی دستورالعمل‌های حفاظت مدیریت شبکه توسط دفتر فنی سازمان آب و برق خوزستان به منظور افزایش پایداری و تامین امنیت شبکه، تنظیمات جدید بر روی فانکشن‌های حفاظتی مربوط به ترانسفورماتور‌های قدرت و خطوط اعمال شد که پس از اعمال تنظیمات جدید بر روی رله‌های مذکور از بروز حوادث و تریپ‌های ناخواسته ممانعت خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27167

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.