0

اعمال ۲۷ میلیارد ریال پاداش در قبوض مشترکین خانگی خراسان رضوی

  • کد خبر : 135129
  • 15 تیر 1403 - 9:48
اعمال ۲۷ میلیارد ریال پاداش در قبوض مشترکین خانگی خراسان رضوی
 افزود: در این مدت ۴۴۹ هزار و ۶ مورد قبض برای مشترکین برق خانگی خراسان رضوی صادر شده که از این تعداد برای ۲۶۰ هزار و ۲۰۳ قبض پاداش اعمال شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  ایرنا،  افزود: در این مدت ۴۴۹ هزار و ۶ مورد قبض برای مشترکین برق خانگی خراسان رضوی صادر شده که از این تعداد برای ۲۶۰ هزار و ۲۰۳ قبض پاداش اعمال شده است.

وی میزان انرژی صرفه جویی شده از محل قبوض مشمول پاداش در خرداد ماه خراسان رضوی را ۱۶ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۱۹۳ کیلووات ساعت ذکر کرد.

خدابنده ضمن دعوت مجدد از مشترکین برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق و پیوستن به پویش با انرژی، تنظیم دمای کولر گازی بر روی ۲۴ درجه، استفاده از دور کُند کولر آبی، استفاده از سایبان برای کولر آبی، عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف برق را بهترین راهکارهای صرفه جویی و افزایش شانس برنده شدن از میان ۳۰۰ دستگاه خودرو و میلیون ها جوایز ارزنده دیگر بیان کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=135129

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.