7

افتتاح سامانه هوشمند نظارت تصویری پست ۲۳۰ کیلوولت گرمسار

  • کد خبر : 12990
  • 11 دی 1398 - 13:12
افتتاح سامانه هوشمند نظارت تصویری پست ۲۳۰ کیلوولت گرمسار

سامانه هوشمند نظارت تصویری پست ۲۳۰ کیلوولت گرمسار برای نخستین بار در صنعت برق افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز با حضور رئیس حراست کل استان سمنان، جمعی از رؤسای حراست دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمسار، مدیرعامل و معاونان شرکت برق منطقه‌ای سمنان، پروژه سامانه هوشمند […]

سامانه هوشمند نظارت تصویری پست ۲۳۰ کیلوولت گرمسار برای نخستین بار در صنعت برق افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز با حضور رئیس حراست کل استان سمنان، جمعی از رؤسای حراست دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمسار، مدیرعامل و معاونان شرکت برق منطقه‌ای سمنان، پروژه سامانه هوشمند نظارت تصویری پست ۲۳۰ کیلوولت گرمسار افتتاح شد.

سید علی‌اکبر صباغ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در این مراسم با اظهار تشکر از دست‌اندرکاران اجرای این پروژه گفت: تأسیسات صنعت برق، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های اقتصادی، اهمیت خاصی از جنبه حفاظتی داشته و حراست و توجه ویژه به آن از اولویت‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان، تداوم خدمت و ارائه برقی مطمئن به هم‌وطنان را نیازمند محافظت دقیق و بدون خطا از تأسیسات برق دانست و افزود: بی‌توجهی به اموال و تأسیسات پرهزینه صنعت برق، موجب خسارات مادی و معنوی این صنعت می‌شود.

فرشاد همافر، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان نیز در این جلسه با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سامانه، گفت: این سامانه برای نخستین بار با استفاده از دوربین‌های ثابت، تصاویر با فاصله بیش از ۱۵۰ متر را ثبت و ضبط می‌کند.

وی با تشریح عملکرد این سامانه هوشمند، گفت: جهت پایش تصویر و حفاظت از دیوارها و محوطه پیرامونی پست از دوربین‌های ثابت با فاصله نصب بالاتر از ۱۵۰ متر و نصب دوربین‌های متحرک متناسب با محل نصب دوربین‌های ثابت استفاده شده است.

همافر با اشاره به صرفه‌جویی مناسب در اجرای این پروژه، بیان کرد: این سامانه نظارت تصویری، در متراژ ۶.۵ هکتار برای نخستین بار در صنعت برق، با نصب کمترین دوربین‌های موردنیاز، پس از انجام تست‌های لازم و اخذ مجوزهای ضروری از مراجع ذی‌صلاح، با حداقل هزینه ممکن به انجام رسیده است.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان، هوشمندسازی در تعیین مناطق مجزای تشخیص حرکت، هوشمندسازی دوربین‌ها، کاهش دوربین‌های پروژه به میزان حدود ۵۰ درصد، ثبت کلیه رخدادها در دو زاویه دوربین ثابت و یک دوربین متحرک را از مزایای نصب این سامانه برشمرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12990

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.