4

افتتاح فاز اول بکارگیری موتور سیکلت‌های برقی

  • کد خبر : 16897
  • 15 بهمن 1398 - 14:31
افتتاح فاز اول بکارگیری موتور سیکلت‌های برقی

در مراسمی از ۱۵ موتورسیکلت برقی خریداری شده توسط شرکت توزیع برق استان رو نمایی شد و در اختیار مامورین این شرکت قرار گرفت.   بیشتر بخوانید اولین ایستگاه شارژ موتورسیکلت برقی در کشور راه اندازی شد رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی؛ فردا بهره برداری از موتور سیکلت‌های برقی در بخش توزیع برق آغاز شد   […]

در مراسمی از ۱۵ موتورسیکلت برقی خریداری شده توسط شرکت توزیع برق استان رو نمایی شد و در اختیار مامورین این شرکت قرار گرفت.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در این مراسم با اشاره به اینکه در راستای دولت الکترونیک، شهر هوشمند، حفظ محیط زیست و داشتن یک اقتصاد پایدار، وزارت نیرو تصمیم به خرید ۳ هزار دستگاه موتور‌های الکتریکی و تزریق آن در استان‌ها نموده است.
بیات افزود: این مراسم برگزار شد که نشان دهیم می‌شود از این تجهیزات مناسب، کم هزینه و کم خطر استفاده کرد و همشهریان خوب ما در ببینند که شرکت توزیع استان مقدمات لازم را برای حفظ محیط زیست در نظر گرفته است.
وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۵ دستگاه موتور سیکلت خریداری گردید و تا دو سال آینده ۳۰۰ دستگاه خریداری می‌شود.
در این مراسم همچنین سیستم روشنایی منطقه صنعتی شیخ آباد کرج به صورت ویدئو کنفرانس با تامین برق ۶ مگا وات راه اندازی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16897

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.