3

افتتاح فاز نخست آب شیرین کن بندر عباس

  • کد خبر : 29000
  • 25 تیر 1399 - 18:49
افتتاح فاز نخست آب شیرین کن بندر عباس
این طرح پیچیده، سد جگین را در مسیر ۸۱ کیلو متری و در حالی که آب را ۹۰۰ متر پمپاژ خواهد کرد اجرا شده است.

وزیر نیرو از افتتاح فاز اول آب شیرین کن بندر عباس در هفته یازدهم پویش الف ب ایران (آب برق ایران) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای رضا اردکانیان در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه ۹۰ هزار نفر، از خدمات این آب شیرین کن در فاز اول بهره مند می‌شوند گفت: این آب شیرین کن, ۲۰ هزار مترمکعب در ثانیه آب شیرین تولید می‌کند و مابقی فاز‌های آن نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

نیروگاهیان

وی با اشاره به آبرسانی به شهرستان بشاگرد، گفت: این طرح پیچیده، سد جگین را در مسیر ۸۱ کیلو متری و در حالی که آب را ۹۰۰ متر پمپاژ خواهد کرد اجرا شده است.
وزیر نیرو ادامه داد: وارد مدار شدن نیروگاه ۱۷۵ مگاواتی قشم، و افزایش ۱۱۵ مگاواتی نیروگاه بندر عباس، نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این پروژه است.
اردکانیان با اشاره به وضعیت مناسب منابع آبی، گفت: تامین آب شرب فقط به ظرفیت سد بستگی ندارد بلکه ظرفیت تصفیه خانه و شبکه نیز در تامین آب شرب بسیار مهم است بنابراین باید در تابستان برای حفظ پایداری تامین آب، مشترکان با ما همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29000

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.